Gå til innhold

Passiv røyking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver og diskuterer litt med mannen angående svigermor som røyker inne. Jeg ønsker ikke å ta med vårt nyfødte barn til henne da hun ikke går ut for å røyke selv når vi er der på besøk, da kan hun heller komme hit. Han mener det ikke skader siden det bare er en gang i blandt.

Kan dere hjelpe meg med å overbevise han om at dette overhodet ikke er fra for jenta vår?

Anonym poster: bf8d19268d02bc37d0d141e14324747f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine svigerforeldre sluttet å røyke inne hos seg selv da jeg spurte pent. Hvorfor kan hun ikke gå ut når det er så sjeldent som mannen din poengterer. Hun kan vel like gjerne gå ut som at baby skal bli utsatt for passiv røyking ?

Anonym poster: dc8a09019efd55de257849efbcbda2c8

Skrevet

Er du sikker på at hun ikke slutter å røyke inne når dere er der når dere får babyen? Svigermor røyket alltid inne tidligere mens vi var der (men hun satte seg bort fra oss). Når barna var babyer, luftet hun alltid godt ut før vi kom og hun røyket aldri mens vi var der. De gangene vi er der lenge så hun likevel røyker, så går hun ut selvom hun alltid røyker inne ellers. Det lukter røyk av oss når vi drar derfra, men jeg tror det er viktigere for barna å kunne dra på besøk til bestemor enn det er farlig for dem å være i hus det røykes inne en gang i blant. Det er jo noe annet enn å hele tiden bo i et hus hvor det røykes som mange av oss gjorde tidligere. Så jeg er dessverre enig med mannen din.

Anonym poster: 90b41b308cb6f20cc50e60cdcee3e3b0

Skrevet

Er du sikker på at hun ikke slutter å røyke inne når dere er der når dere får babyen? Svigermor røyket alltid inne tidligere mens vi var der (men hun satte seg bort fra oss). Når barna var babyer, luftet hun alltid godt ut før vi kom og hun røyket aldri mens vi var der. De gangene vi er der lenge så hun likevel røyker, så går hun ut selvom hun alltid røyker inne ellers. Det lukter røyk av oss når vi drar derfra, men jeg tror det er viktigere for barna å kunne dra på besøk til bestemor enn det er farlig for dem å være i hus det røykes inne en gang i blant. Det er jo noe annet enn å hele tiden bo i et hus hvor det røykes som mange av oss gjorde tidligere. Så jeg er dessverre enig med mannen din.

Anonym poster: 90b41b308cb6f20cc50e60cdcee3e3b0

Er du enig med mannen kun hvis hun går ut eller ellers også? Det er en meget spesiell dame det er snakk om..

Anonym poster: bf8d19268d02bc37d0d141e14324747f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...