Gå til innhold

å nei. Klor i sofaen! Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle bare ha en liten dråpe på fordi dyret har hatt et uhell :-( Vasket først men synes det luktet litt enda.. Og tenkte det jo at det kunne bli litt bleket men den grå sofaen ble rød!! Finnes det noe jeg kan vaske med? Ev noe jeg kan spraye eller smøre på for at det ikke skal bli så tydelig? stoffsofa. .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skaden er nok skjedd er jeg redd...stoffet er bleket permanent.

Skrevet

Bleket/farget.. rart det ble rødt..

Er det avtagbart trekk du kan farge opp igjen kanskje?

Skrevet

Når jeg fikk klor på mine brune bukser ble de også røde. Og den supervakre hvite silketoppen min fikk rustfargede flekker av klor. Klor er noe dritt!!

Skrevet

Klor bleker, men ikke nødvendigvis alle farger likt og de har nok blandet flere farger for å få den "grå" sofaen din og da er det nok det rød i den som er den fargen som holdt best. Som de andre sier, det er nok ingenting å gjøre med det nå.

Anonym poster: abfefb76c2223cd85ba1c94fb8a5b1da

Skrevet

Neste gang bør du bruke eddik ;)

Anonym poster: 809ef2f2747d5bd8795fa3e83b6e795a

Skrevet

Hehe. Ja neste sofa skal vaskes med eddik da. Den ble rød ja.. Ikke akkurat det smarteste jeg har gjort dette året men tok jo bare litt ;-) Jaja. Jo trekket kan tas av.. Men da må jeg vel farge alle delene da.. For å få det likt. Sukk

Skrevet

Er det eddik som tar lukta bort? Har en sofa som mini har klart å søle litt av hvert på, og hun har også tisset i den. Har vasket og vasket, men synes ikke lukta går bort. Tips noen? Ikke avtakbart stoff. Og det er en svart stoffsofa.

Anonym poster: 0ee155ab462e102f74dc9fb95fef8062

Skrevet

Er det eddik som tar lukta bort? Har en sofa som mini har klart å søle litt av hvert på, og hun har også tisset i den. Har vasket og vasket, men synes ikke lukta går bort. Tips noen? Ikke avtakbart stoff. Og det er en svart stoffsofa.

Anonym poster: 0ee155ab462e102f74dc9fb95fef8062

Lån rensemaskin på møbelbutikk eller fargehandel du:) fjerner all lukt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...