LuksusLiv Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 .....mannen har kjøpt melkesjokolade med daim i steden for daim! Noen som har lagd daimiskake med melkesjokolade med daim før forresten? Og noen har spist av boksen med peanøttsmør som skulle brukes til en kjeks. Så nå står jeg her da, med to halvferdige kaker som begge mangler en vesentlig ingrediens. Phu, i tillegg har jeg PMS så det holder. Gledelig jul!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Skjerp deg, han har sikkert gjort så godt han kan. Er vel ikke verdens undergang å dra i butikken på ny? Anonym poster: cc0082ff342853cbd8121478cd9e9d95
Mø schæl! Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Skjerp deg, han har sikkert gjort så godt han kan. Er vel ikke verdens undergang å dra i butikken på ny? Anonym poster: cc0082ff342853cbd8121478cd9e9d95 Hoho, god jul til deg også ! Alltid moro med folk som ikke tar ironi! Og til deg hovedinnlegger: haha, er det ikke moro ? Men du, helt alvorlig, så hørtes jo daimkake med melkesjokolade med daim igrunnen veldig godt ut, kanskje vel verdt å prøve? Og gi tilbakemelding STRAKS den er fortært? I og med at du er PMS så er kontinuerlig inntak av kalorier særdeles viktig, så da er det jo mulig at du... ehm... kanskje bør spise denne kaka i kveld?
LuksusLiv Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2012 (endret) Skjerp deg, han har sikkert gjort så godt han kan. Er vel ikke verdens undergang å dra i butikken på ny? Anonym poster: cc0082ff342853cbd8121478cd9e9d95 Hoho, god jul til deg også ! Alltid moro med folk som ikke tar ironi! Og til deg hovedinnlegger: haha, er det ikke moro ? Men du, helt alvorlig, så hørtes jo daimkake med melkesjokolade med daim igrunnen veldig godt ut, kanskje vel verdt å prøve? Og gi tilbakemelding STRAKS den er fortært? I og med at du er PMS så er kontinuerlig inntak av kalorier særdeles viktig, så da er det jo mulig at du... ehm... kanskje bør spise denne kaka i kveld? Hehe.....ironi er ikke bare bare å ta nei. Kaka skal jo være til jul, så jeg burde holde meg unna, men jeg kan jo alltids spise de to digre platene med melkesjokoladen med daim og heller få mannen til å kjøpe ordentlig daim. Tror forresten han gjorde akkurat samme tabben sist gang jeg skulle bake denne kaken. Endret 1. desember 2012 av LuksusLiv
Mø schæl! Skrevet 1. desember 2012 #5 Skrevet 1. desember 2012 Skjerp deg, han har sikkert gjort så godt han kan. Er vel ikke verdens undergang å dra i butikken på ny? Anonym poster: cc0082ff342853cbd8121478cd9e9d95 Hoho, god jul til deg også ! Alltid moro med folk som ikke tar ironi! Og til deg hovedinnlegger: haha, er det ikke moro ? Men du, helt alvorlig, så hørtes jo daimkake med melkesjokolade med daim igrunnen veldig godt ut, kanskje vel verdt å prøve? Og gi tilbakemelding STRAKS den er fortært? I og med at du er PMS så er kontinuerlig inntak av kalorier særdeles viktig, så da er det jo mulig at du... ehm... kanskje bør spise denne kaka i kveld? Hehe.....ironi er ikke bare bare å ta nei. Kaka skal jo være til jul, så jeg burde holde meg unna, men jeg kan jo alltids spise de to digre platene med melkesjokoladen med daim og heller få mannen til å kjøpe ordentlig daim. Tror forresten har gjorde akkurat samme tabben sist gang jeg skulle bake denne kaken. Mannfolk! Han hørte helt sikkert kun ordet "daim", og daim er daim (ost er ost). Min er også helt utrolig på det området: Jeg: Skal du på butikken? Kjøper du med brød, kaviar og melk? Han: Jepp! Jeg: Flott! Han: Hva var det du sa igjen? Ost, smør og melk? Jeg: Nei!!! Melk, BRØD og KAVIAR! Han: Ok. Melk, brød og... hva var det siste? Jeg: Kaviar!!! Han: Ok. 10 min senere. Mannen kommer hjem med melk, kaviar og... han husket ikke det siste... så da kom vi hjem med en flaske Zalo! Hoho! Og jaaaaaaaa, spis melkesjokolade med daim, du! *løpe på butikken, inspirert som bare det*
LuksusLiv Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2012 Skjerp deg, han har sikkert gjort så godt han kan. Er vel ikke verdens undergang å dra i butikken på ny? Anonym poster: cc0082ff342853cbd8121478cd9e9d95 Hoho, god jul til deg også ! Alltid moro med folk som ikke tar ironi! Og til deg hovedinnlegger: haha, er det ikke moro ? Men du, helt alvorlig, så hørtes jo daimkake med melkesjokolade med daim igrunnen veldig godt ut, kanskje vel verdt å prøve? Og gi tilbakemelding STRAKS den er fortært? I og med at du er PMS så er kontinuerlig inntak av kalorier særdeles viktig, så da er det jo mulig at du... ehm... kanskje bør spise denne kaka i kveld? Hehe.....ironi er ikke bare bare å ta nei. Kaka skal jo være til jul, så jeg burde holde meg unna, men jeg kan jo alltids spise de to digre platene med melkesjokoladen med daim og heller få mannen til å kjøpe ordentlig daim. Tror forresten har gjorde akkurat samme tabben sist gang jeg skulle bake denne kaken. Mannfolk! Han hørte helt sikkert kun ordet "daim", og daim er daim (ost er ost). Min er også helt utrolig på det området: Jeg: Skal du på butikken? Kjøper du med brød, kaviar og melk? Han: Jepp! Jeg: Flott! Han: Hva var det du sa igjen? Ost, smør og melk? Jeg: Nei!!! Melk, BRØD og KAVIAR! Han: Ok. Melk, brød og... hva var det siste? Jeg: Kaviar!!! Han: Ok. 10 min senere. Mannen kommer hjem med melk, kaviar og... han husket ikke det siste... så da kom vi hjem med en flaske Zalo! Hoho! Og jaaaaaaaa, spis melkesjokolade med daim, du! *løpe på butikken, inspirert som bare det* Hehe.....mannfolk ass! Godt han har andre kvaliteter enn god hukommelse, haha.... Mannen her må ha lapp med seg, problemet er at han ofte glemmer lappen eller glemmer å lese ordentlig på lappen. Derfor er det stort sett jeg som handler. *knasprer sjokolade*
Gjest peacock Skrevet 1. desember 2012 #7 Skrevet 1. desember 2012 Hvorfor kan du ikke bare ha sjokolade i isen? Det smaker godt, det
LuksusLiv Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 1. desember 2012 Hvorfor kan du ikke bare ha sjokolade i isen? Det smaker godt, det Gjør det? Jeg har aldri prøvd og er dårlig på å eksprimentere på kjøkkenet. Her følges oppskriften slavisk. Nå må mannen uansett ut å kjøpe peanøttsmør så da kan han ta med seg ett par plater med daim også. Dessuten har jeg allerede spist opp en del av sjokoladen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå