Gå til innhold

Kommenterer dere hvis venner på fb skriver noe rasistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fetter jeg knapt kjenner, men møttes ifb med en begravelse for litt siden og har blitt fb-venner etter det. Fikk helt sjokk i dag da han skrev på fb at "Oslo er en drittby, jeg skjønner godt at det er så mange narkiser her, må jo holde seg dopa for å holde ut med alle svartingene her nede. Skal bli godt å komme hjem." Wtf?

Hadde det vært en bekjent (har ingen nære venner som har slike meninger) hadde jeg glatt kommet med en kommentar, men dette er slekta. Moren hans er en av mine kjæreste tanter, vi har veldig god tone.

Noen synspunkter?

Anonym poster: 0f4267ebc92f6db9330e3242dd144764

Videoannonse
Annonse
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Hadde ikke tvilt på å kommentere noe så idiotisk!!

Skrevet

Hvis noen har fæle holdninger jeg overhodet ikke kan stå for sletter jeg dem heller som venner... Gidder ikke bedrive offentlig krangling under statusen til en eller annen facebook-idiot. Så nei, kommenterer ikke, sletter.

Gjest peacock
Skrevet

Tror hellere jeg ville slettet vedkommende og sendt ham en melding om hvorfor.

Skrevet

HI her. Jeg slettet ham ikke, men jeg skjulte alt fra ham. Jeg ble så opprørt, kjenner at jeg orker ikke å måtte lese sånt, spesielt ille siden vi er i familie synes jeg.

Skrevet

Det er da sant, selv om jeg aldri ville brukt et så stygt ord som "svarting", men Oslo har blitt ulevelig etter innvandringsboomen.

Anonym poster: 73e56b9191843d57fe02a86d0f759190

Høres ut som om du aldri har vært i Oslo. Tipper du kommer fra bibelbeltet og stemmer FrP.

Anonym poster: 07e45581c3030e7cd875688c9667d6ba

Skrevet

Vanligvis ikke. Jeg prøver å la vedkommendes idiotiske utsagn forbigå i stillhet og håper flere gjør som meg. Samme som her på forumet.Da ser kanskje denne personen at h*n har dritt seg kraftig ut. Selv om det kan være vanskelig å ikke la seg provosere.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg hadde slettet vedkommende momentant og sendt en pm om hvorfor.

Sånne mennesker trenger jeg ikke i livet mitt.

Skrevet

Hadde en bekjent som skrev i statusen sin noe om at Norge var for hvite folk etc....dette kom bare kort tid etter 22 juli. Smakløst! Har ikke truffet vedkommende etter at vi gikk ut av ungdomsskolen og jeg vet at hun aldri gikk noe mer på skole, fikk barn mens hun var pur ung og har levd på NAV siden..... Jeg kommenterte det, slettet henne som "venn"

Anonym poster: 56869b0f40f343ddc7a4c21f2f2783bb

Skrevet
Det er da sant, selv om jeg aldri ville brukt et så stygt ord som "svarting", men Oslo har blitt ulevelig etter innvandringsboomen. Anonym poster: 73e56b9191843d57fe02a86d0f759190
Høres ut som om du aldri har vært i Oslo. Tipper du kommer fra bibelbeltet og stemmer FrP. Anonym poster: 07e45581c3030e7cd875688c9667d6ba

Synes tvert i mot det høres ut som en person som har bodd i Oslo. Jeg ble mye mindre inkluderende og innvandringsvennlig etter tre år på Grønland. Alle de fine prinsippene mine forsvant i all dritten jeg så fra mange (ikke alle) invandrere.

Anonym poster: b86fb9228cb8be9e3de43c8fdada416f

Skrevet

Jeg kommenterer stauser som jeg blir støtt av. Heldigvis forekommer dette meget skjelden da jeg ikke gidder å ha folk jeg ikke liker som fb venner..og så er vi stort sett gamle og treige..hehe.

Skrevet

Har aldri opplevd at noen har skrevet noe sånt.

Enig i at det ikke er noe trivelig i oslo lenger da, men hadde ikke skrevet det der på facebook.

Anonym poster: ead92136520fcaf1c7f7683e9fbf449f

Skrevet

Jeg opplevde det samme for et par år siden. Det var da en yngre slektning.

Jeg skrev til personen privat på facebook. Like greit det, i stedet for å drite ut personen foran alle og bidra til skittkasting.

Statusen ble fjernet etter et par minutter.

Skrevet

Jeg kommenterer ikke når det er "venner" jeg aldri prater med ellers. Er det derimot noen jeg kjenner som kommer med noe idiotisk svarer jeg.

Skrevet

Jeg kommenterer ikke når det er "venner" jeg aldri prater med ellers. Er det derimot noen jeg kjenner som kommer med noe idiotisk svarer jeg.

Det er akkurat det, jeg har møtt ham en eneste gang i mitt liv. Kjenner ham jo ikke, vi er bare tilfeldigvis i familie.

HI

Skrevet
Det er da sant, selv om jeg aldri ville brukt et så stygt ord som "svarting", men Oslo har blitt ulevelig etter innvandringsboomen. Anonym poster: 73e56b9191843d57fe02a86d0f759190
Høres ut som om du aldri har vært i Oslo. Tipper du kommer fra bibelbeltet og stemmer FrP. Anonym poster: 07e45581c3030e7cd875688c9667d6ba

Synes tvert i mot det høres ut som en person som har bodd i Oslo. Jeg ble mye mindre inkluderende og innvandringsvennlig etter tre år på Grønland. Alle de fine prinsippene mine forsvant i all dritten jeg så fra mange (ikke alle) invandrere.

Anonym poster: b86fb9228cb8be9e3de43c8fdada416f

Hehe, det er visst lettere for folk å tro at man er innavlet og bor på bygda med slike meninger. Stemmer heller ikke FRP, faktisk har vi stemt AP i alle år, men nå er det slutt.

Ble deprimert og "rasist" av å bo der, så vi flyttet til et sted hvor Norge fremdeles er Norge og hvor barna våre ikke trenger å bli mobbet fordi vi ikke har omskåret dem og at de er blonde.

Det gjorde noe med meg å gå rundt i byen på dagtid (Hadde en jobb med spesielle arbeidstider) å ikke se noe annet enn hijabdamer og flørtende afrikanere.

Forresten spesielt at jeg ble sensurert, da jeg ikke sa NOE galt!! Beviser virkelig hvilken vei Norge tar. Skremmende!

Anonym poster: 73e56b9191843d57fe02a86d0f759190

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...