Gå til innhold

Nintendo 3DS XL eller vanlig 3DS til 7 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3DS XL koster 400 kr mer enn vanlig. 7-åringen har ikke klare meninger om denne forskjellen, annet enn at hun har nevnt en gang at hun ønsker seg XL.

Er det verd prisforskjellen å kjøpe den største?

Hva mener dere?

Hun har DSi fra før, og da er faren ved å kjøpe den minste, at forskjellen der ikke blir så stor.

Anonym poster: 007b85e8b6626b1078326b3f7201892a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forskjellen er stor fra DSi til 3DS. 3DS XL er større og da vanskeligere å håndtere for et barn med små hender.

Anonym poster: 66de976b1f5c7cc78a0514a3d90bd086

Skrevet

Min femåring har dsXL og håndterer den helt fint. Men jeg ville anbefalt 3D ds fordi det er mye fler spill til den.

Skrevet

Min femåring har dsXL og håndterer den helt fint. Men jeg ville anbefalt 3D ds fordi det er mye fler spill til den.

Vet du i det hele tatt hva du snakker om? Snakker du om DS XL eller 3DS XL? OG spillene til 3DS funnker selvsagt i 3DS XL. Det er vesentlig færre 3D spill enn ordinære DS spill.

Skrevet

Det lages ikke nye spill til vanlig DS. Antagelig det hun mener her.

Vet du i det hele tatt hva du snakker om? Snakker du om DS XL eller 3DS XL? OG spillene til 3DS funnker selvsagt i 3DS XL. Det er vesentlig færre 3D spill enn ordinære DS spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...