Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Er det noen her som har noe erfaring med dette? Altså aktuelle problemstillnger, hvordan mannen tar det osv... Ser for meg at det kanskje kan bli vanskelig for barnefar og se på barnet som sitt, fordi det biologisk ikke er det... Noen tanker og meninger rundt dette? Anonym poster: 00ff6a81e2e68fd78e1893ba5c9db14d
jeem Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 hmm. Jeg har ingen personlig erfaring med det, men min far var ikke min far biologisk. nettopp pågrunn av sæddonasjon. Det var ( han gikk bort for 1 år siden pga kreft...) aldri noe tvil i mitt hjerte om at han var min pappa. Selvom vi ikke delte arvemateriale så kunne jeg ikke fått en bedre farsfølelse en jeg hadde for han. Han sa også stadig til meg hvor glad han var i meg, og at jeg var det beste som hadde skjedd han. Jeg tror det kommer veldig an på personen. det er nok høyst individuelt hva en farsfigur vil tenke å føle omkring en slik situasjon. Det er nok utrolig viktig å snakke mye sammen, kanskje også med profesjonelle,før man tar et slik valg.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 ta deg en tur inn og hør på assistertbefruktning, eller et av de forumene... sikkert fler med erfaring der... Anonym poster: 2c1f45a019e029644cf109073dc83935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå