Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Etter årevis med problemer på hjemmebane med mangel på tillit, respekt og følelser fra min side, var det ikke snakk om OM jeg skulle gå, men når og det å klare å ta steget ut av ekteskapet. Jeg ventet og ventet og ventet fordi jeg var for feig til å ta steget ut. Og vet dere hva? Nå, etter 6 år, har følelsene mine for min mann faktisk kommet tilbake! Og med dem, tillit og respekt. Det er helt utrolig, og jeg er så utrolig glad! Jeg har gått til psykolog alene for å få sortert tankene mine, og nå får barna mine oppleve foreldre som ikke bare er sammen, men som faktisk trives sammen:-) Så til dere som har en mann med gode egenskaper som dere har mistet følelsene for, de kan komme tilbake, så IKKE GI OPP! Dagens gladmelding fra meg:-) Anonym poster: 6c979b65602accb78ea34d2da89177fe Anonym poster: 6c979b65602accb78ea34d2da89177fe
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Så godt at dere har fått det bra sammen igjen Må innrømme at jeg tviler på om jeg hadde holdt ut så lenge selv, men med barn i bildet ville nok jeg også strekt meg langt. Fortsett å ha det godt med hverandre Anonym poster: 7ae331ae5a9bedce38060820fbedfd80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå