Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Jeg er arvelig belastet (takk skal du ha, mamma....!) med ganske store og hengende bryst, samtidig som jeg er smal rundt ryggen. Dvs, må ha ganske stor cup, og kan ikke ha noen med lav skjæring fremme (da faller de fort ut, gitt...) Pleier å bruke disse, som er helt fantastiske: http://www.bravissimo.com/products/lingerie/t-shirt-bras/smoothing-seamfree-bra/nude/fa14nu/?show=16&sort=1&exclusive=false&new=false&sale=false&level=1 MEN, de må bestilles fra England, og er jo kjedelige og det er styr/tar tid/kommer masse avgifter på toppen av prisen. Noen som har tips til gode norske nettbutikker, eventuelt butikker i Trondheim/Sandnes/Stavanger/Jæren? Har prøv Change, men synes BH'ene der er dyre, feil snitt, og for skrøpelige rundt... Jeg trenger STØTTE. Hjelp? Anonym poster: 63580ddad9db7f4b02e97430c407081e
TPK Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Jeg har en fra Netty som er helt super. Det er i Bergen, vet ikke om de har den andre steder. Men de har kanskje nettbutikk?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Jeg har en fra Netty som er helt super. Det er i Bergen, vet ikke om de har den andre steder. Men de har kanskje nettbutikk? Ser ikke sånn ut... Men de har jammen med Fantasie! (Merket jeg bruker!). Da skal jeg ta turen innom neste gang jeg er i Bergen! :D TAKK! Anonym poster: 63580ddad9db7f4b02e97430c407081e
mollabell Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 http://www.timarco.com/no/chantelle/undertøy/bh/chantelle-hedona-underwired-bra-grey Jeg er vel i samme kategori som deg:) Dette er den eneste bh`en jeg har funnet som funker. Har de på sørbø her i Stavanger/Sandnes og så er det en undertøysbutikk i en av sidegatene til Langgata i Sandnes, men husker ikke hva den heter...der er det i allefall fantastisk betjening.
mollabell Skrevet 1. desember 2012 #5 Skrevet 1. desember 2012 http://www.timarco.c...rwired-bra-grey Jeg er vel i samme kategori som deg:) Dette er den eneste bh`en jeg har funnet som funker. Har de på sørbø her i Stavanger/Sandnes og så er det en undertøysbutikk i en av sidegatene til Langgata i Sandnes, men husker ikke hva den heter...der er det i allefall fantastisk betjening. Er litt stiv pris, men synes faktisk denne er verdt det også varer de "evig"
mbea Skrevet 1. desember 2012 #6 Skrevet 1. desember 2012 Tja, bor i samme område og føler utvalget er relativt labert. Husker jeg kjøpte en god i str 65G i en liten butikk i stavanger. Husker ikke hva den heter, men var i en av de gå gatene. Fikk god hjelp av de som jobbet der. Og fikk en BH med mye bedre støtte en de fra Change. Må jo ha en god BH så en ikke får vondt i ryggen!
jeem Skrevet 1. desember 2012 #7 Skrevet 1. desember 2012 anbefaler en skikkelig undertøysbutikk allefall. Om du har mulighet. Der får du masse hjelp og veiledning. Det å finne rett BH, er ikke så enkelt som man ofte tror. hehe
Cmyk Skrevet 1. desember 2012 #8 Skrevet 1. desember 2012 Jeg sverger til change, jeg. Prøver alltid på, og får alltid hjelp til å finne en som sitter skikkelig. synes ikke de er skrøpelige rundt - kanskje du har vært uheldig? (og for ordens skyld: jeg trenger og støtte, med str 75i...) Verdt hvert en krone.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #9 Skrevet 1. desember 2012 Bh'ene fra change er for dårlig i kvaliteten og holdet for meg også, dessverre, for jeg synes de har mye fint. Min redning har vært merkene Primadonna og MarieJo som passer mine bryst perfekt Jeg har kjøpt mine på "Det Lille Under" i Paleet på Karl Johan i Oslo hvor de også er kjempegode til å tilpasse riktig bh. De er ærlige hvis en bh passer bare nesten, de gir seg ikke før den sitter helt riktig Veldig god kvalitet på alle jeg har kjøpt, har kun hatt en bh fra dem på 13 år som jeg syntes holdt litt for kort.... det skal sies at jeg alltid kjører bh'ene mine i vaskemaskinen, og likevel holder de i flere år (til butikkens frustrasjon når jeg tropper opp i en gammel bh som ser like fin ut... he-he!). Jeg har sett Primadonna og MarieJo i andre større undertøysbutikker, men likevel sjelden de har min størrelse, så jeg ender alltid opp på butikken i Oslo til slutt igjen. Anonym poster: 8f5c9420a405d5f12889ccd3346cfd7e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #10 Skrevet 1. desember 2012 Takk for tips! Nå har jeg noen butikker på lista mi til neste gang jeg er i Oslo/Bergen Og kanskje jeg skal gi Change en ny sjangs Anonym poster: 63580ddad9db7f4b02e97430c407081e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå