Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Når ca er det at jenter (gutter tror jeg er litt senere) begynner å bry seg om hva de har/ vil ha på rommet sitt av ting/bilder/møbler etc.. vurderer å kjøpe noe i den duren til noen jeg kjenner, men vet ikke om det blir feil. De er snart 11.. Anonym poster: 7bacfe7ed28ff8260a93bc82efcbcbff
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Når ca er det at jenter (gutter tror jeg er litt senere) begynner å bry seg om hva de har/ vil ha på rommet sitt av ting/bilder/møbler etc.. vurderer å kjøpe noe i den duren til noen jeg kjenner, men vet ikke om det blir feil. De er snart 11.. Anonym poster: 7bacfe7ed28ff8260a93bc82efcbcbff Min jente på 4,5 er veldig opptatt av rommet sitt, og liker å holde orden der, samt handle interiør og pynt. Hun er nok påvirket av meg, så tipper det kommer veldig an på jentene og mora.. Anonym poster: ed625baf94236f950004c1883abbe19e
Elsker livet Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Min jente var opptatt av det allerede i 2 årsalderen. Jeg tror det er individuelt. Jeg har selv vært veldig preget av redebyggerinstinkten fra jeg var liten. Ønsket meg alltid dukkeinteriør som dukkeseng, strykbrett, stellebord o.l. når jeg var liten. Innredet rommet mitt som et eget hjem omtrent. Når jeg var litt større 11-12 brukte jeg nesten alle pengene mine på interiør til rommet mitt. Slik har det fortsatt, og spesielt mye når jeg har vært gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå