Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Jenta mi på 5 står foran tven og ser på episode en her og er helt med. Føler virkelig at Jens Petrus snakker rett til henne det er tydelig. Vi har serien på dvd og julekalenderen som fulgte til med småbøker fra serien. Det finnes mange greie tv julekalendre fra de siste årene men denne er virkelig den koseligste syntes jeg. Og den slår an like mye hos min lille frøken som den gjorde hos meg når jeg så den for alle de årene siden. Anonym poster: 25c398463f318a55a3b81071be4166a3
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Jeg er så glad for at vi har den på dvd, for den vil ungene se sammen med meg. Det er noe som må til hver jule, trenger ikke se en episode hver dag men må tittes på gjennom julen. Ungene her i huset er skuffet over at det kommer nye julekalende på tv i pr, så får se om de endrer mening i kveld..... Anonym poster: 3449c11e9645d83712ccc24d5f9b511e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Vi ser den hvert år på dvd BESTE julekalenderen! Anonym poster: 57addddd0127a2f1c4ea4a37ee33d1f1
Musemorbr / Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Skulle ønske nrk ombestemte seg og sendte den igjen. De trenger ikke sende den i barnetvtid, eller på nrk super.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #5 Skrevet 1. desember 2012 Skulle ønske nrk ombestemte seg og sendte den igjen. De trenger ikke sende den i barnetvtid, eller på nrk super. Synes jeg leste noe om at det ikke var nrk som ikke ville, men de som har rettighetene til den ikke ville la de sende den? Mulig jeg husker feil men. Anonym poster: 57addddd0127a2f1c4ea4a37ee33d1f1
Musemorbr / Skrevet 1. desember 2012 #6 Skrevet 1. desember 2012 Det er faktisk bare fordi de mener dagens barn ikke vil like den. De mener den er for gammeldags. Rettigheter sitter de på selv. Jeg forstår båten ikke hvorfor den ikke kan få sendeplassen til et eller annet formiddagsprogram på nrk1, eller nrk2. Et av de programmene som uansett bare har fire seere. http://mobil.tv2.no/underholdning/gkn/folkeopproer-mot-nrk-statskanalen-vil-aldri-mer-sende-jul-i-skomakergata-3655760.html
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #7 Skrevet 1. desember 2012 Tror du husker veldig feil. Nrk har rettigheter til å sende den, men det er ikke aktuelt fordi de mener den har gått ut på dato. Anonym poster: 81513b7e7e758bf364d5a2df8f8eaf79
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #8 Skrevet 1. desember 2012 Det er faktisk bare fordi de mener dagens barn ikke vil like den. De mener den er for gammeldags. Rettigheter sitter de på selv. Jeg forstår båten ikke hvorfor den ikke kan få sendeplassen til et eller annet formiddagsprogram på nrk1, eller nrk2. Et av de programmene som uansett bare har fire seere. http://mobil.tv2.no/underholdning/gkn/folkeopproer-mot-nrk-statskanalen-vil-aldri-mer-sende-jul-i-skomakergata-3655760.html Hva er vitsen med å sende det på formiddagen? Da er jo ikke folk hjemme Anonym poster: 81513b7e7e758bf364d5a2df8f8eaf79
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #9 Skrevet 1. desember 2012 Det er faktisk bare fordi de mener dagens barn ikke vil like den. De mener den er for gammeldags. Rettigheter sitter de på selv. Jeg forstår båten ikke hvorfor den ikke kan få sendeplassen til et eller annet formiddagsprogram på nrk1, eller nrk2. Et av de programmene som uansett bare har fire seere. http://mobil.tv2.no/underholdning/gkn/folkeopproer-mot-nrk-statskanalen-vil-aldri-mer-sende-jul-i-skomakergata-3655760.html Hva er vitsen med å sende det på formiddagen? Da er jo ikke folk hjemme Anonym poster: 81513b7e7e758bf364d5a2df8f8eaf79
Musemorbr / Skrevet 1. desember 2012 #10 Skrevet 1. desember 2012 Nå var dette ikke en ønskedrøm, men en "i verste fall" situasjon. Fordi det er helt latterlig at de finner plass til hageprogram fra 2004, som går sin femte reprisegang, men ikke klarer skvise inn et av tidenes høyst verdsatte familie program i jula. Det er søren meg en fornærmelse mot de av oss som betaler lisens og føler at det er i jula vi får valuta for pengene. Nemlig. Sur på nrk, jeg...? Det er faktisk bare fordi de mener dagens barn ikke vil like den. De mener den er for gammeldags. Rettigheter sitter de på selv. Jeg forstår båten ikke hvorfor den ikke kan få sendeplassen til et eller annet formiddagsprogram på nrk1, eller nrk2. Et av de programmene som uansett bare har fire seere. http://mobil.tv2.no/underholdning/gkn/folkeopproer-mot-nrk-statskanalen-vil-aldri-mer-sende-jul-i-skomakergata-3655760.html Hva er vitsen med å sende det på formiddagen? Da er jo ikke folk hjemme Anonym poster: 81513b7e7e758bf364d5a2df8f8eaf79
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. desember 2012 #11 Skrevet 1. desember 2012 Ungene her er veldig glad i både Skomakergata, Amalies jul, Teodor og Titten Tei. Jeg tror faktisk det er noe med den roen som er i disse seriene, det meste i samfunnet vårt i dag går fort, i det meste av tv som sendes er det veldig raske sceneskift og masse flagrende bilder og farger. Barn blir slitne, de også, og trenger noe som er avslappende.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #13 Skrevet 1. desember 2012 Nå var dette ikke en ønskedrøm, men en "i verste fall" situasjon. Fordi det er helt latterlig at de finner plass til hageprogram fra 2004, som går sin femte reprisegang, men ikke klarer skvise inn et av tidenes høyst verdsatte familie program i jula. Det er søren meg en fornærmelse mot de av oss som betaler lisens og føler at det er i jula vi får valuta for pengene. Nemlig. Sur på nrk, jeg...? Det er faktisk bare fordi de mener dagens barn ikke vil like den. De mener den er for gammeldags. Rettigheter sitter de på selv. Jeg forstår båten ikke hvorfor den ikke kan få sendeplassen til et eller annet formiddagsprogram på nrk1, eller nrk2. Et av de programmene som uansett bare har fire seere. http://mobil.tv2.no/underholdning/gkn/folkeopproer-mot-nrk-statskanalen-vil-aldri-mer-sende-jul-i-skomakergata-3655760.html Hva er vitsen med å sende det på formiddagen? Da er jo ikke folk hjemme Anonym poster: 81513b7e7e758bf364d5a2df8f8eaf79 Tror nrk hadde fått enda mer pepper hvis de valgte å sende det på formiddagen enn å ikke sende det i det hele tatt.. Anonym poster: 81513b7e7e758bf364d5a2df8f8eaf79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå