Gjest Julemusa83 Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Vet mange barn som spør hvor babyer kom fra, men kan ikke huske å ha spurt hverken mamma eller pappa hvordan jeg ble lagd. Ser i en annen tråd at dette er et spørsmål hun som ble gravid i trekant må regne med å få når barna blir store. Tror nå egentlig at barn som er gamle nok til å vite hva seex så vil de ikke vite hvordan mor og far laget akurat dem.
Fomle84 Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Har i hvertfall aldri spurt mine foreldre. Vil si det blir too much information...
Ooops I did it AGAIN Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Hadde en nabogutt på et par år mer ennmeg som fortalte meg om 'blomster og bier' da jeg var ca tre. Så har 'alltid' visst det og ikke hatt noen interesse av å vite mer fra foreldrene mine;)
Lykke Fryd ♥ Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Mamma har fortalt at jeg spurte endel, særlig da hun ble gravid med lillebror. Datteren min på 2-år spør også, men jeg holder det foreløbig på et enkelt nivå som hun er fornøyd med. Hun vet at alle kommer ut av magen, bortsett fra han onkel for han kommer ut av bilen (hennes ord )
Musemorbr / Skrevet 1. desember 2012 #5 Skrevet 1. desember 2012 Jeg var vel rundt fem år da min mor rødmende og sjokkert måtte bekrefte at jeg hadde rett i at jeg ikke var planlagt, men at jeg var en fin overraskelse som hun hadde blitt veldig glad for og elsket fra første stund. Jeg er resultatet av en sprukket kondom jeg. hihi Og jeg vet hvor jeg ble unnfanget. Var ikke lange stunden etter at jeg prøvde overtale henne til å prøve å lage småsøsken til meg, og forklarte henne hva man skulle gjøre. Venninnene mine hadde storesøsken, så vi lærte alt vi.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #6 Skrevet 1. desember 2012 Nei, da jeg fikk vite hvordan barn ble til, så trodde jeg det ble gjort på samme måte hver gang, i senga, og kun for å lage barn. Da jeg fant ut noe annet var jeg blitt såpass gammel at jeg ikke ville vite. Anonym poster: 7525c92e9b24d3464971bedc28bfff8e
geitemarken Skrevet 1. desember 2012 #7 Skrevet 1. desember 2012 Jeg skulle vel egentlig være en flekk i en sovepose på telttur akkurat som julemor fikk jeg småsøsken og lurte på alt mulig i den forbindelse. Mine foreldre var under oppveksten svært åpen for spørsmål om sex og slikt. Mine venninner brukte å spørre meg flittig og så måtte jeg spørre hjemme. Var fint å kunne spørre om ting å ikke flaut. Men jeg kjenner jeg klarer ikke følge det opp nå med eldstejenta på 13. Prøvde meg på en samtale her om dagen om at det er viktig å vente på noen som betyr noe spesielt og ikke første og beste og om prevensjon. Jenta syntes det varig skikkelig flaut, men nå vet hun det og veien for å spørre om noe om hun lurer er forhåpetligvis blitt litt kortere. Har bestemt meg for å ha en sånn samtale jevnlig en til to ganger i året.
Mamma til lille M&L Skrevet 1. desember 2012 #8 Skrevet 1. desember 2012 Jenta mi på 4 har blitt veldig opptatt av hvordan hun ble lagd etter hun fikk lillesøster:) hehe.. Selvfølgelig trenger man jo ikke å fortelle nøyaktig, så ser vel ikke problemet med trekant-problemstillingen i den sammenheng..du forteller liksom ikke 4åringen om den andre mannen som også var med å koste seg! Haha;)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #9 Skrevet 1. desember 2012 Jeg ble laget midt i lidenskapens hete på pappa sin tomt (som gave til mamma) i en mild november måned.. De var egentlig separert på denne tiden, men da jeg de fant ut at jeg var ventet ble de sammen igjen Men det varte ikke så lenge (jeg var nesten 2 år da de ble separert på nytt..) Anonym poster: 9276c5bb2304d39cf08d1af8948ff735
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #10 Skrevet 1. desember 2012 jeg har eldre søstre så regner meg jeg fikk første versjon fra de, kan ikke huske å ha spurt selv, men jeg husker godt at jeg fikk vite hva som skjedde. kondomen sprakk og derfor er jeg her i dag. men det var ikke snakk om hva som skjedde, kun måter mamma ble gravid første på minipillen, nr 2 mens hun ventet på mensen etter førstefødte, også sprakk kondomen. Anonym poster: 33034f9ab9d9fbaa4085f2f083559cf0
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #11 Skrevet 1. desember 2012 Jeg kan ikke huske at jeg spurte om det hjemme, men jeg visste det likevel fra jeg var 5-6 år. Bodde i en gate med mange gutter, og de fleste av dem 2-4 år eldre enn meg, så jeg ble tidlig fortalt hva pule var (guttetiss inn i jentetiss) og at det kunne bli barn av det... Anonym poster: 9e7ffb5a94e4965c3053b660ae69f554
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #12 Skrevet 1. desember 2012 Jeg ble laget midt i lidenskapens hete på pappa sin tomt (som gave til mamma) i en mild november måned.. De var egentlig separert på denne tiden, men da jeg de fant ut at jeg var ventet ble de sammen igjen Men det varte ikke så lenge (jeg var nesten 2 år da de ble separert på nytt..) Anonym poster: 9276c5bb2304d39cf08d1af8948ff735 Ser det ble litt rotete.. Var tomta og ikke sexen som var gaven til mamma altså Og da de fant ut at jeg var ventet .. er den andre setningen som burde vært skrevet bedre Har hatt storesøsken som forklarte meg i detaljer hvordan man hadde sex. Anonym poster: 9276c5bb2304d39cf08d1af8948ff735
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå