Gå til innhold

Hvorfor er man våken nå?

Anbefalte innlegg

Gjest cunning stunts
Skrevet

Jeg venter på tenåring. Ziva venter på neste krampa. Er det andre med gode grunner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter på tenåring. Ziva venter på neste krampa. Er det andre med gode grunner?

Sovnet i størstes seng under kveldens bok ved legging, og våknet 00.24 - lys våken selvfølgelig.

Imorgen ser ut til å bli en lang dag.

Skrevet

Jeg sovnet også under legging. I tillegg til at jeg sov sammen med lillemor under lurene hennes på dagen da hun ikke sov i går natt... Skal finne senga nå :)

Skrevet (endret)

Trenger ikke vente på de, de kommer jevnt og trutt. Så nå ønsker jeg at kroppen slokner av utmattelse. Siste tømming kom ut av 3 åpninger så nå kan det for #%&$@$%&?# ikke være mer igjen i systemet. Må si at dette er noe av det verste jeg har hatt. Håper jeg ikke smitter jentungen.

Håper at tenåringen din er kommet vel hjem og at du får sove snart.

Endret av Ziva
Skrevet

Har virkelig ikke god grunn. Første fest etter mini ble født, har hatt en kjempe fin kveld sett bort fra at jeg søla med vin på ett gulvteppe og tenker at festen ble dyr :) Gjort er gjort nå må man ordne opp.. :)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Har virkelig ikke god grunn. Første fest etter mini ble født, har hatt en kjempe fin kveld sett bort fra at jeg søla med vin på ett gulvteppe og tenker at festen ble dyr :) Gjort er gjort nå må man ordne opp.. :)

Det synes jeg faktisk var en veldig god grunn :)
Gjest cunning stunts
Skrevet

Trenger ikke vente på de, de kommer jevnt og trutt. Så nå ønsker jeg at kroppen slokner av utmattelse. Siste tømming kom ut av 3 åpninger så nå kan det for #%&$@$%&?# ikke være mer igjen i systemet. Må si at dette er noe av det verste jeg har hatt. Håper jeg ikke smitter jentungen.

Håper at tenåringen din er kommet vel hjem og at du får sove snart.

Jada, han kom sånn borti halv to (med mors velsignelse, altså, det er bare det at jeg ikke kan legge meg til å sove før han er i hus). Og når han kom hjem var han pratsom, og det må man jo ta vare på.

Jeg kan bare si - du overlever, men det kjennes nesten ikke ut som det er verd det, kanskje. Stakkars stakkars deg.

Fantastisk fin morgen ute, iskaldt og fullmåne og helt stille og knirkesnø. Nå kanskje jobbe litt.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Sovnet i størstes seng under kveldens bok ved legging, og våknet 00.24 - lys våken selvfølgelig.

Imorgen ser ut til å bli en lang dag.

Fine julenicket!
Skrevet

Zalo er magisk på vinflekker! Jeg har reddet et vegg-til-vegg-teppe med zalo en desperat dagenderpå i studietiden... Hell på masse og gni, så forsvinner mest sannsynlig flekken.

Skrevet

Jeg var våken, og det er fordi jeg synes livet er best etter 23. Det er faen så upraktisk.

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet
Trenger ikke vente på de, de kommer jevnt og trutt. Så nå ønsker jeg at kroppen slokner av utmattelse. Siste tømming kom ut av 3 åpninger så nå kan det for #%&$@$%&?# ikke være mer igjen i systemet. Må si at dette er noe av det verste jeg har hatt. Håper jeg ikke smitter jentungen. Håper at tenåringen din er kommet vel hjem og at du får sove snart.

Jeg satt lenge og tenke på hvilken som var den tredje åpningen, så det sier vel sitt om at det bør bli en tidlig kveld på meg i kveld ;)

Skrevet
Trenger ikke vente på de, de kommer jevnt og trutt. Så nå ønsker jeg at kroppen slokner av utmattelse. Siste tømming kom ut av 3 åpninger så nå kan det for #%&$@$%&?# ikke være mer igjen i systemet. Må si at dette er noe av det verste jeg har hatt. Håper jeg ikke smitter jentungen. Håper at tenåringen din er kommet vel hjem og at du får sove snart.

Jeg satt lenge og tenke på hvilken som var den tredje åpningen, så det sier vel sitt om at det bør bli en tidlig kveld på meg i kveld ;)

Nesa! Hater å spy så fælt at det kommer ut gjennom munn og nese.

Skrevet

Ettersom jeg til min ØNH-leges store glede bare kan gape 1,2 cm, kaster jeg alltid opp gjennom nesa. Det er så fælt at ord ikke kan si det engang. All den gøgga som ligger igjen mellom svelg og nese. bah.

Skrevet

Thank you for the mental picure ;)

Skrevet

Thank you for the mental picure ;)

you're welcome!

Skrevet

you're welcome!

Sånn fra det ene til det andre! Jeg aner ikke hvem du er..... Helvetes julenick :D

Skrevet

Doppler!

Skrevet

Å spy gjennom nesa er helt ufattelig ekkelt. Etterpå svir det og hva bringer vel lettere frem neste runde med brekninger enn det å skulle snyte seg etter å ha kastet opp. Sånne små matbiter som passerer gjennom åpningen fra svelget og ut gjennom nesa. Ææææsj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...