Gjest cunning stunts Skrevet 1. desember 2012 #26 Skrevet 1. desember 2012 (endret) Clintern før Connery. Sigarleken? NEIIIIIIIII! Eastwood! Haha, ok. Tenkte du hadde fått en ting for menn med makt. Clintern kan du få ha i fred. As in CIA-sjefen, liksom? Nei, trenger noe mer enn makt, ja. Ja han fra CIA var jo lett på tråden... jeg var ikke klar over at utroskap var straffbart i usa. Det er ganske teit. Ikke egt, siden han er i en situasjon der han kan presses for info eller tjenester eller handlemåter. Endret 1. desember 2012 av Intimnissemors julekuker
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. desember 2012 #27 Skrevet 1. desember 2012 Clintern før Connery. Sigarleken? NEIIIIIIIII! Eastwood! Haha, ok. Tenkte du hadde fått en ting for menn med makt. Clintern kan du få ha i fred. As in CIA-sjefen, liksom? Nei, trenger noe mer enn makt, ja. Ja han fra CIA var jo lett på tråden... jeg var ikke klar over at utroskap var straffbart i usa. Det er ganske teit. Ikke egt, siden han er i en situasjon der han kan presses for info eller tjenester eller handlemåter. Aldri tenkt på det sånn... det er jo sant.
Gjest cunning stunts Skrevet 1. desember 2012 #28 Skrevet 1. desember 2012 Clintern før Connery. Sigarleken? NEIIIIIIIII! Eastwood! Haha, ok. Tenkte du hadde fått en ting for menn med makt. Clintern kan du få ha i fred. As in CIA-sjefen, liksom? Nei, trenger noe mer enn makt, ja. Ja han fra CIA var jo lett på tråden... jeg var ikke klar over at utroskap var straffbart i usa. Det er ganske teit. Ikke egt, siden han er i en situasjon der han kan presses for info eller tjenester eller handlemåter. Aldri tenkt på det sånn... det er jo sant. Grunnleggende i sikkerhetsklarering - ikke minst på det nivået der - at man ikke har rus, pengetrøbbel, fripuling eller skumle venner.
stjertløvetann Skrevet 2. desember 2012 #29 Skrevet 2. desember 2012 For min del så kan dere strengt tatt ha både John Bishop, James Hetfield, Billie Joe Armstrong, Sean Connery OG Clint Eastwood helt for dere selv. Men, if all else fails, så skal man ikke se bort ifra at jeg kanskje låner Billie Joe litt nå når nettene etterhvert blir lengre
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2012 #30 Skrevet 2. desember 2012 For min del så kan dere strengt tatt ha både John Bishop, James Hetfield, Billie Joe Armstrong, Sean Connery OG Clint Eastwood helt for dere selv. Men, if all else fails, så skal man ikke se bort ifra at jeg kanskje låner Billie Joe litt nå når nettene etterhvert blir lengre Dream on, søta, han er min.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 4. desember 2012 #31 Skrevet 4. desember 2012 Bare for å si det så varmer det mitt hjerte å se at jeg er ikke alene om å digge Alan Carr Nytt show i kveld hurra!
Mistletoe and wine Skrevet 4. desember 2012 #32 Skrevet 4. desember 2012 Godt å se at jeg får lov å Clooney for meg selv Oh my, han er fin han!
Iiiiik Skrevet 4. desember 2012 #34 Skrevet 4. desember 2012 Godt å se at jeg får lov å Clooney for meg selv Oh my, han er fin han! Han er jo gift med en dame fra Lillestrøm, har du ikke fått med deg det? Når han blir skilt har jeg tenkt å overta.
Mistletoe and wine Skrevet 4. desember 2012 #35 Skrevet 4. desember 2012 Godt å se at jeg får lov å Clooney for meg selv Oh my, han er fin han! Han er jo gift med en dame fra Lillestrøm, har du ikke fått med deg det? Når han blir skilt har jeg tenkt å overta. Hei, hei! Jeg sa det først!
Iiiiik Skrevet 4. desember 2012 #36 Skrevet 4. desember 2012 Tror du det er bare å rekke opp hånda liksom? Har ikke han noe han skulle ha sagt? Jeg er nesten fra Lillestrøm og han liker tydeligvis helt ordinære damer derfra.
Mistletoe and wine Skrevet 4. desember 2012 #37 Skrevet 4. desember 2012 Tror du det er bare å rekke opp hånda liksom? Har ikke han noe han skulle ha sagt? Jeg er nesten fra Lillestrøm og han liker tydeligvis helt ordinære damer derfra. Det er jo lov å prøve seg, he he Jeg er ikke fra Lillestrøm, men jeg er en ganske ordinær dame med blondt hår så jeg håper det er nok
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 4. desember 2012 #38 Skrevet 4. desember 2012 Ser ut som det er stor etterspørsel etter flere av mannfolka her, og jeg akter ikke stå i kø eller dele. Så da går jeg heller for Hugh Jackman
Anne-B. Skrevet 4. desember 2012 #39 Skrevet 4. desember 2012 - og utrolig morsom Word. Ja altså, han er deilig og, så her blir det delt samvær.
sug lut Skrevet 22. november 2013 #41 Skrevet 22. november 2013 - og utrolig morsom Word. Ja altså, han er deilig og, så her blir det delt samvær. Det er greit. Jeg er mot alt annet enn frie forhold og særboerskap uansett.
Anne-B. Skrevet 23. november 2013 #42 Skrevet 23. november 2013 Fnis. Så han på tv i går. Fortsatt deilig og med verdens søteste dialekt.
sug lut Skrevet 23. november 2013 #43 Skrevet 23. november 2013 Fnis. Så han på tv i går. Fortsatt deilig og med verdens søteste dialekt. Jeg også, og så forekom det meg at vi hadde prata om ham før, så jeg måtte finne igjen en godtråd Og ja, han er nok litt kort men gud, så fin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå