Gå til innhold

Folk over 40+ bør ikke få barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA! Nå takker jeg for meg. er ferdig på dette Forumet, går heller og finner et forum med unge mødre.

Anonym poster: bb49dcc485f515165dafe3cd123527fe

Ditt troll. Du er da ikke ung mor nå lenger :)

Anonym poster: c189161e3f7d88b6da1171ae7c098811

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert hyggelig når de blir Konfimert da,når pappan må komme i rullestol, og han er rudt 70 år, ekkelt. Stakkars søskenbarna dine snartmamma2013

Anonym poster: bb49dcc485f515165dafe3cd123527fe

Er du kun ute etter og rakke ned på folk eller? Folk må da få barn når de ønsker. han har 2 voksen sønner også,men kona hans døde, og han møtte ei yngre dame som ønsket seg barn.

Tull prat! Hadde det ikke vært for mannen så hadde ikke barna vært her idag!

Skrevet

Vet du, jeg lar meg overhodet ikke provosere. Jeg og mannen min har fått barn to ganger, begge gangene langt utenfor gjennomsnittsalderen for å få barn.

Den ene gangen var vi 18 år, den andre gangen 39. Vi har tenkt på barnets beste begge gangene vi har fått barn og det viktigste for oss er at vi selv vet at vi er stabile og gode foreldre.

Nå vet jeg ikke din alder, men jeg vet med meg selv at mine tildels bastante meninger når jeg var svært ung heldigvis ble endret med årene.

Det eneste jeg håper på er at du ikke overfører dine ureflekterte holdninger til dine barn. I barnehage og skole vil de bli kjent med barn som har "eldre foreldre".

Skrevet

Faren min var 55 da jeg kom til. Verdens beste pappa! Tålmodig, sprek og tolerant som få. Nærmer seg 90 nå. Snakk heller om noe du vet noe om, HI.

Skrevet

Jeg husker da jeg var 20+ så synes jeg at 40 år var seriøst gammelt...så jeg forsvarer lille HZi som trolig ikke er så "bereist" i sitt hode ennå.

Når det er sagt, hva har det p si at foreldrene er over 50 ved konfirmasjon??

Synes egentlig debatten er morsom og surrealistisk med tanke på at folk her inne er fra 16 år til over 40. Selvfølgelig er vi over 40 "fossiler" i manges øyne. Det er det som et så deilig å endelig bli voksen, en dag blir HI voksen også....bør bli det hvertfall

Anonym poster: 5a5b65df682c3aae6cc0cfedf9085271

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...