Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Nå bor jeg ikke i Norge men storbritania og vet det er forskjell på den norske og engelske-kulturen men.... Idag fikk jeg pepp for å gi datteren min for mye makrell i tomtatsaus på skive. Visste ikke jeg det var farlig? Min datter er 15mnd, glad i mat. En sunn liten aktiv jente. Men problemet er at hver gang familien til mannen kommer på besøk her, må de alltid nevne eller ta opp hva jeg gjør galt med henne. Min svigersøster har en sønn på snart 4, og hun ga ikke ham brød med fiber osv til han var 3 år gammel, for det er ikke bra for barna. Men det er greit at hun ga ham loff hver dag. Toast (ost og skinke, med mye smør osv).... Hun kommer stadig inn med bøker, blader til meg som om jeg vr desperat for råd om oppdragelse og hinter om hva jeg burde gjøre.. Er dritlei av at de må konstant kommentere og BARE komme med forslag til forbedring, alt fra hvilket merke våtservietter jeg bruker og hvordan jeg legger hun. Jeg er fornøyd med det jeg gjør og har en eldre jente også fra tidligere forhold. Men de tenker ikke på at jeg har erfaringer fra før og vet hv jeg gjør. Mannen min synes dette er helt OK.. Er jeg gal eller har jeg rett på å være irritert? Anonym poster: c4255a669e203b1bac0249a71d733596
Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Klart du blir irritert. Hvem hadde ikke blitt irritert av å bli irettesatt, nesten som et barn? Mannen din bør støtte deg og si fra til familien hans at de godt han roe ned noen hakk.
sika86 Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Bare å jatte med så gjør du det som du synes er riktig og godt for ditt barn
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Herregud for en tålmodighet du har, jeg er imponert! Jeg hadde klikket i vinkel for lenge siden Anonym poster: 23ccda9ce4e0a1305d5c9754091253ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå