Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 ... Og jeg kan ikke noe for det! Hun har en far som rett og slett driter penger, og hun får ALT hun ønsker seg! Da hun var 5 år fikk hun bærbar MAC og hun har aldri brukt den. Da hin var 6 år fikk hun ny mobil, men den var ikke god nok, så hun fikk seg en Iphone. Da hun var 7 år ønsket hun seg et kamera, og da kom han jammen med et kamera til 5.000 kr! Nå har hun ønsket seg Ipad, slalomski og spark til jul, og sannelig skal han ikke kjøpe dette til henne og. Tidligere fikk hun en flatskjærm-tv og hjemmekino til å ha på rommet! Inkludert ny spillemaskin og alt slik til ei hver tid. Jeg blir faktisk lei meg. Jeg vet han har god råd nå, men det er sannelig ikke sikkert han har så god råd om 5 år. Jeg har prøvd å få han til å heller sette av penger på konto, men han nekter. Jeg er ikke lei meg for at hun har alt dette, men jeg mener at det ikke er sunt. Hun får ta alle tingene hit, da hun ikke ser faren så ofte siden han bor langt borte. Jeg synes det er tungt som mor å se at de andre søsknene hennes blir sjalu og sint når hun ofte kommer med nye ting, og gjerne klager til far når tingene blir dårlige eller ikke er "gode nok". Hun er liksom ikke fornøyd! Jeg blir så trist. Utrolig hva penger faktisk kan gjøre, og hvor mye den moderne teknologien ødelegger. Jeg har alltid vært imot når han har kjøpt ting til henne, jeg mener faktisk at barn skal være barn- og ikke la dem omtrent låse seg inne på rommet i en alder av 8 år. Jeg er veldig streng, og jeg krever at hun er ute, hjelper til hjemme og andre ting for at hun skal få bruke det. Men hun blir låst til alle disse duppedittene og alt som hører med. Jeg klarer nesten ikke å få ut all frustrasjonen min, for jeg mener det er å ødelegge barn! Synd han ikke hører når jeg sier "nei", men da skal han heller fylle huset mitt med alt! Misforstå meg rett, jeg er glad for at han har råd til å hjelpe, men jeg mener det blir på feile punkt. Derimot kan han godt kjøpe billige uteklær som hun fryser seg ihjel i... Snakk om å ikke ha pengevett!!! Anonym poster: 37dd0d4816b8f6e5611b00eb3b95011e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Skjønner deg utrolig godt jeg , søsteren min er bortskjemt som pokker av sin far , hun er nå 11 og får alt hun ønsker. Ønsker hun seg ipad, tlf , tv og alt på en jul fks får hun dette, og skryter av det fordi hun vet hun er bortskjemt. Noe som er forferdelig dumt. Mamma sliter med sykdom og har ikke penger til og legge opp det hun prøver og mase seg til her hjemme , og da syter hun til faren og får det. Hun lever luksus der noe som ødelegger henne da hun får ALT hun vil ha , tror ikke hun har sakt noe hun ikke har siste tiden. Det er og ødelegge barn totalt Anonym poster: a2f19f3d9f8b816cb2ca47f4e41b103e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Utrolig synd.. Jeg ville faktisk forlangt et møte på familievernkontoret eller noe for å diskutere dette, det er IKKE bra i lengden. Barn SKAL ha grenser. Ville nesten kalt det omsorgssvikt faktisk :/ Anonym poster: d5bc567fea338e798c0cd8bcb66bafdb
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Utrolig synd.. Jeg ville faktisk forlangt et møte på familievernkontoret eller noe for å diskutere dette, det er IKKE bra i lengden. Barn SKAL ha grenser. Ville nesten kalt det omsorgssvikt faktisk :/ Anonym poster: d5bc567fea338e798c0cd8bcb66bafdb Jeg vet ikke helt hva jeg tenker, men synes nesten det er å gå litt langt å kalle inn til familievernkontoret? :/ Kanskje bare jeg som er blind, men han er en super pappa og stiller opp når hun trenger, og jeg vil ikke ødelegge forholdet mellom oss på grunn at alle de materielle tingene hun får. Vi har et fint samarbeid, men jeg VET at det ikke kommer til å bli like bra om jeg går videre med saken. Det kommer igjen til å gå utover jentungen, på grunn av at enkelte ikke er like flink til å se lenger enn som så... HI Anonym poster: 37dd0d4816b8f6e5611b00eb3b95011e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå