chanel1234 Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Nå går det mot kuldegrader og jeg ønsker virkelig å finne skikkelig godt ulltøy til barna mine, har dårlig erfaring med enkelte merker - ønsker å finne ullundertøy som er godt mot barnets hud, men samtidig pent å kombinere med tøy fra blant annet Memini og mittlilleenglebarn.no - Ulltøyet må også holde seg godt i vask:) Tips motas med stor takk.
Mini&Meg Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 (endret) Nøstebarn, janus ridderull, Petit batau Endret 30. november 2012 av Mini&Meg
chanel1234 Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2012 Takk for tips - sjekkes ut:)
Tonno Skrevet 1. desember 2012 #7 Skrevet 1. desember 2012 Mine to bruker ull året rund pga kaldt hus, hos oss har reflex og janus holdt seg godt selv etter mange vask. Reflexulltøyet har en overkommelig pris også, noe som kan være greit hvis de sliter klær fort :-/ :-)
Therese12 Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 Janus!! Vi bruker ulltøyet nå for andre år på rad. Det holder supert i vask, og sitter godt! :-) dyrt er det ikke heller kontra f eks nøstebarn.
Liaes Skrevet 2. desember 2012 #9 Skrevet 2. desember 2012 Janus og tom & trine er vi mest fornøyd med! :)
DaTuMa Skrevet 3. desember 2012 #10 Skrevet 3. desember 2012 Norheim. det har fleece innerst. Datteren min er allergisk mot ull, atopisk hud. Men dette kan hun bruke.
FanteGuri Skrevet 3. desember 2012 #11 Skrevet 3. desember 2012 Janus holder seg veldig godt, hvis man vasker det med Milo på ullprogram. Devold er også et bra merke. Liker også Joha, de har bodyer med bomull innerst og ull utenpå, passer fint til barn som er små og ikke oppholder seg ute så mange timer om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå