Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Gravid eller ikke ;-) Jeg er ikke gravid, men har droppa fredagsgodteriet til fordel for ei spiseskje og et glass med peanøttsmør :-P Hva med deg? Anonym poster: 64c9da369e1e5c040e396681ccb749d3
glab80 Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Jeg er gravid (uke 30), og bare MÅ ha isbiter... Selv om jeg blir kald og fryser av dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå