Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Når jeg setter meg på do, så kommer alltid den lukta.. Og det er fra dåsa..er ingen tvil.. noen tips? Anonym poster: 973f8327b7c73c20bea058d13bb3f2ef
har fått lita pia Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 ? spis du mye chili da? aldri hørt om...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Spiser ikke det ofte nei... Lukter nesten sånn krydra potetgull... hi Anonym poster: 973f8327b7c73c20bea058d13bb3f2ef
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Men da lukter det vel godt? nei, hater sånn sterk lukt hi Anonym poster: 973f8327b7c73c20bea058d13bb3f2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå