siljeas Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Har en liten på 2 mnd som er kjempe tett i nesen... har hørt at det skal hjelpe å sprute bryst melk i nesen, men aner ikke hvordan dette gjøres :-P noen som kan hjelpe?
Lille♥mitt Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Først, kjøp deg sånn liten "ballong" som skal suge snørret ut. Den er gull!! Trekk opp litt melk i en sprøyte, og sprøyt inn et par dråper i hvert nesebor. Ikke så mye! Bare to dråper eller noe. Men du skulle egentlig sugd ut snørret rett før du gjør det med en sånn ballong
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Jeg pleier å enten trekke opp en sprøyte med melk eller prøve å sikte med puppen... Blir fort mye gris med sistnevnte Men jeg har alltid brukt nesesuger etterpå. Får liksom løsna snørra litt med morsmelk/saltvann først og så suge busene ut etterpå. Ofte nyser de busene ut etterpå også, så du ikke alltid du trenger nesesuger heller. Anonym poster: c553d25428ceffbee4aab96b97d20b09
siljeas Skrevet 30. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2012 Nå har jeg ikke mulighet å få tak i en sånn ballong før i morgen :-( men blir det første jeg kjøper når de åpner i morgen :-) takk for svar :-) skal ihvertfall få dryppet litt melk inn og se om det hjelper litt
Gjest Nina10 Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 Jeg klemmer ut melk og gjør så godt jeg kan å få inn i nesen, det er ikke så mye som skal til. Etter litt nyser han så det kommer ut, ikke hatt behov for noe ekstra hjelpemiddel enda vertfall:) litt gris blir det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå