Gå til innhold

baby tett i nesen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten på 2 mnd som er kjempe tett i nesen... har hørt at det skal hjelpe å sprute bryst melk i nesen, men aner ikke hvordan dette gjøres :-P noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først, kjøp deg sånn liten "ballong" som skal suge snørret ut. Den er gull!!

Trekk opp litt melk i en sprøyte, og sprøyt inn et par dråper i hvert nesebor. Ikke så mye! Bare to dråper eller noe. Men du skulle egentlig sugd ut snørret rett før du gjør det med en sånn ballong

Skrevet

Jeg pleier å enten trekke opp en sprøyte med melk eller prøve å sikte med puppen... Blir fort mye gris med sistnevnte ;) Men jeg har alltid brukt nesesuger etterpå. Får liksom løsna snørra litt med morsmelk/saltvann først og så suge busene ut etterpå. Ofte nyser de busene ut etterpå også, så du ikke alltid du trenger nesesuger heller.

Anonym poster: c553d25428ceffbee4aab96b97d20b09

Skrevet

Nå har jeg ikke mulighet å få tak i en sånn ballong før i morgen :-( men blir det første jeg kjøper når de åpner i morgen :-) takk for svar :-) skal ihvertfall få dryppet litt melk inn og se om det hjelper litt :D

Skrevet

Jeg klemmer ut melk og gjør så godt jeg kan å få inn i nesen, det er ikke så mye som skal til. Etter litt nyser han så det kommer ut, ikke hatt behov for noe ekstra hjelpemiddel enda vertfall:) litt gris blir det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...