Gå til innhold

Temperatur på barnerommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken temp er det på barnerommet hos dere nå å vinteren? Syns det er iskaldt hos han, men han sover så godt. Det ligger på 17grader, og ahn er ikke kald eller noe.

Men har dere på varme om dagen om de skal leke der? Syns det er litt kaldt når han skal leke, men han sover jo best når det er iskaldt. Merker stor forskjell på søvnen hans om jeg har varmen på.

Lillebroren er på samme måte, så her kan jeg ikke ha varme på rommet vårt, da sover han urolig og blir så snørrete.. Hehe, jeg må jo sove med 2dyner, til pappaens store fortvilelse. :P

Anonym poster: 1d55fcbd47ee8035e1240ed0aa242b1d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

17 grader høres mye ut, i mine ører. Vet ikke hva tempen ligger på, men det er -13 ute, har ingen varme på og vinduet står i klem. Har det sånn året rundt, bortsett fra når det runder -30. Da lukkes vinduet når hun legger seg og ventilen står åpen.

Endret av Jule Fryd ♥
Skrevet

Den ligger på omkring 18 grader. Vi har det selvsagt varmere der på dagtid/ettermiddagen når de leker på rommene sine. Og vi lufter alltid godt før de skal legge seg.

Anonym poster: 3dce55790241ea2393782a13024191cd

Skrevet

Frysepinnen som jeg er, så syns jeg det er iskaldt. :P

Anonym poster: 20b1c00eb40a0d32a2b162df0d00e52b

Skrevet

Ligger rundt 20 hos oss, siden rommet også brukes til leke i blir 17 for kaldt. kan jo eventuelt åpne vinduet noe før legging...

Anonym poster: c03449c060879ee7298dd136d97a6819

Skrevet

Mellom 15 og 18 grader. Bruker ikke som til lek enda.

Anonym poster: 877d53b00f3c4f8403138fa883d98151

Gjest Julia1984
Skrevet

Soverommene til baby og de to andre barna er ca 16 grader om natten

Skrevet

har ikke målt, men det er åpent vindu her også, så sant det ikke er veldig kaldt. Da blir det bare lufting før hun legger seg. Setter på panelovnen litt på dagtid så hun kan leke der, men den står ikke på om natta (med unntak av ekstreme kuldeperioder)

Skrevet

Det er under atten grader i allefall! Vi har en varmblodig liten gutt som fortsatt har sommerdyne og vi lufter frem til vi legger oss- har veranda i bakkehøyde utenfor så vil ikke ha katter ol inn om natten. Blir det for varmt får han fort astmaanfall, og det er kjipt for både små og store! Jeg liker omså best å sove kaldt, så sikkert en sju- ti grader hos oss nå. Har fortsatt sommerdyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...