Gå til innhold

yayy, feirer neste års julaften i Nigeria

Anbefalte innlegg

Skrevet

med mannens familie, blir så fint fot guttene og nr 3 som vil være litt over året da. ser fram til dette allerede nå, skal bli godt å se alle igjen +de som har kommet i mellomtida

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok

Anonym poster: eff87b406abf77c451789102a7994792

Skrevet

Det blir nok herlig! :-) Jeg skulle gjerne tatt meg en tur til Nigeria igjen. Sist jeg var der var da jeg var gravid med sønnen min. Så han har aldri truffet familien til faren. Synd det er såpass dyrt å dra nedover en hel familie... Du har vært nedover før eller?

Skrevet

hvor i Nigeria er mannen fra. min er fra Enugu.

vi tenker å reise ned den 1 desember tenkte vi, så vi blir en god stund

Skrevet

Vi er ikke sammen lengre, men eksen min er fra Delta state. Men han har mye av den nærmeste familien i Lagos, så det er der jeg har vært.

Nå er jeg gift på nytt med en mann fra Elfenbenskysten. Men jeg har fremdeles kontakt med familien til eksen i Nigeria, og kunne gjerne tenke meg å treffe de igjen. Mannen min har også familie i Ghana, så jeg tenker at når vi drar dit, så kanskje vi kan få til en liten tur til Nigeria også...

Det er jo greit å bli en stund når man først drar såpass langt og i tillegg betaler såpass mye for flybilletter. :-)

Skrevet

Jul = Norge og snø mener nå jeg ;)

Anonym poster: 6b2a354deb8d96b3b6cd5d726c03ed87

Skrevet

Jul = være sammen med familien og kose seg :D

Skjønner godt dere skal være så lenge når det såpass langt unna.

Skrevet

Ok, interessant du...

Anonym poster: d59487b19094686f8e2e45784caa39b7

Skrevet

jul er å være med familian, enten det er i Norge eller ei

Skrevet

Vi er ikke sammen lengre, men eksen min er fra Delta state. Men han har mye av den nærmeste familien i Lagos, så det er der jeg har vært.

Nå er jeg gift på nytt med en mann fra Elfenbenskysten. Men jeg har fremdeles kontakt med familien til eksen i Nigeria, og kunne gjerne tenke meg å treffe de igjen. Mannen min har også familie i Ghana, så jeg tenker at når vi drar dit, så kanskje vi kan få til en liten tur til Nigeria også...

Det er jo greit å bli en stund når man først drar såpass langt og i tillegg betaler såpass mye for flybilletter. :-)

ja kan være enig i at reisen kan være dyr, vi har spart en god stund og kommer til å gjøre d enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...