Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Svar gjerne på følgende: Hvem ville du hatt som hushjelp? Hvem kunne du ha vært i Big Brother huset med alene i fire uker? Hvem ville du invitert på middag? Hvem kunne vært din manager hvis du var popstjerne? Barn & Engler ville vært min hushjelp (hun er vissnok veldig ryddig av seg), jeg kunne vært fire uker sammen med Sug Lut uten å kjede meg, ville invitert Dataverket eller Bakverket på middag (sånn at hun kan lære meg noen veggis-retter) og Lilleva kunne vært min manager, hun høres så myndig ut Anonym poster: 857938e75097be6ef34f34f60247acde
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Hahaha, måtte le litt, myndig ja, knis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå