Gå til innhold

Nok et nickfredag innlegg :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar gjerne på følgende:

 

Hvem ville du hatt som hushjelp?

Hvem kunne du ha vært i Big Brother huset med alene i fire uker?

Hvem ville du invitert på middag?

Hvem kunne vært din manager hvis du var popstjerne?

 

 

Barn & Engler ville vært min hushjelp (hun er vissnok veldig ryddig av seg), jeg kunne vært fire uker sammen med Sug Lut uten å kjede meg, ville invitert Dataverket eller Bakverket på middag (sånn at hun kan lære meg noen veggis-retter) og Lilleva kunne vært min manager, hun høres så myndig ut ;)

 

Anonym poster: 857938e75097be6ef34f34f60247acde

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, måtte le litt, myndig ja, knis. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...