Gå til innhold

Hva ønsker DU deg til jul i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonym poster: 66d63e8a2dd0fbd8476bedeefa7dc591

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Penger til sko og frisørbesøk, en myk morgenkåpe som går helt til bakken når jeg står. Noen lykter til kubbelys. Gavekort på ikea eller kjøpesenter.

Skrevet

Ååå, jeg ønsker meg også en sånn lang morgenkåpe som rekker helt ned til over anklene. Ellers ønsker jeg meg ikke stort, men mannen har visstnok kjøpt meg noe, så jeg er utrolig spent på hva han har funnet på. :P

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Jeg ønsker meg ny seng (king size), ny kjøkkenmaskin, en dag på spa og massasje :D

Skrevet

Lys

Gavekort

Frisør

Kremer

Duk

Pysj

Rammer

Anonym poster: dd3011b362d1201f3b67e0d7eb4fcd80

Skrevet

Pynteting, litt røffe ting.

Løpere.

Kasseroller

Symaskin

Kjøkkenmaskin

Personlig - vinterjakke, litt pene vintersko

Kommode, voksipose til babyen vi venter.

Anonym poster: 73f1b0df18f475dacfeff510775e6c4b

Skrevet

høyest på ønskelista : jackpotten i vikinglotto.....

Realistisk ønsker jeg meg:

Speilreflekskamera

Ny klokke

Forlovelsesring i hvitt gull (vi hadde i gult, men samboer mistet sin, og min har blitt aaaltfor stor!!!

Klær

Skrevet

Sukk... jeg ønsker meg snø!

Skrevet

Jeg ønsker å bestå alle eksamnene mine til jul!!!

Anonym poster: 15e122bf00af31d652abe6a608fe66ef

Skrevet

Jeg kommer ikke til å få noe av det, men jeg tror faktisk jeg ønsker meg noe for første gang på mange år.

- At noen betaler treningsavgiften på et treningsenter for meg.

- En skikkelig kjøkkenmaskin.

- Gode bøker.

- Gode hudkremer...

Dessverre så er det sånn at jeg aldri har råd til å kjøpe gaver til andre voksne og har bedt om å ikke få gaver på verken bursdag (har bursdag i Desember) eller til jul. I år skal jeg heller ikke feire dagen min fordi jeg ikke har råd eller overskudd til å styre med det.

Anonym poster: abe94c201faf4581f9775750a0b8a8b0

Skrevet

Ny stekespade. Den ene av mine tre knakk idag, i TRE biter! Og jeg må ha tre stekespader, altså, det må jeg bare...

Anonym poster: 39123cafa81264d525f2c2663f421295

Skrevet

Jeg ønsker meg ny bergansjakke da min nåværende ble ødlagtav bikkja til svigers..(les: ble brukt til filing av klør av en ilter boxer)

Utenom det hadde det vært stas med ny klokke eller et stort bilde på veggen av vesla.

Men her blir det felles ny tv i heimen til mannens store begeistring, så får håpe en av mine blir virkelig neste år..

Skrevet

Jeg ønsker meg:

gavekort på et kjøpesenter

Ny parfyme

Tøfler

En ny varmepute fra Koozzzi, siden min er ødelagt

Undertøy

Og til hjemmet hadde det vært fint med noen nye håndklær til hele gjengen, sengetøy og litt pyntesaker :)

Tror aldri jeg har hatt så mye på ønskelisten min før, pleier alltid å være helt tom for idéer, så nå tror jeg gubben er fornøyd ;)

Skrevet

En god mann :)

Anonym poster: c48a574619719ed69b9ec00232457095

Skrevet

Barnevakt, sånn at min kjære og jeg får en kveld alene (f.eks kino og ut å spise)

Ullundertøy.

Treningstøy.

God sjokolade.

God te.

Shampo og balsam fra frisør

Skrevet

Aller helst trenger jeg penger til å betale gjeld med. Ellers trenger jeg ikke noe spesielt.

Men for moro skyld hadde det vært kjekt med:

- fine kubbelys

- spark

- Dior øyeskyggesett

- gavekort på vårt nye store kjøpesenter

- fint undertøy

- pene ringer fra A&C, Dyrberg Kern osv.

- pene sengesett

- nye gardiner

Kommer ikke på mer, så jeg tenker at vi har det ganske bra vi :) Det høres kanskje teit ut, men jeg liker best å gi egentlig. Gir meg stor glede å kunne finne noe til andre som de blir glade for. Og nå når jeg har et barn så synes jeg det er mest artig å se hva han får i gave :)

Skrevet

At mannen kunne vært hjemme med oss juleuka og ikke på jobb -:(

Anonym poster: 51a636cb3beeb0d47f961da0153f9537

Skrevet

Nike sko

Kenwood maskin

Tur til Australia, det hadde vært deilig. Spesielt etter å ha sett på Bondi rescue de siste dagene.

At lillemor tar flaske! Og sover hele natta :)

Skrevet

Jeg kommer ikke til å få noe av det, men jeg tror faktisk jeg ønsker meg noe for første gang på mange år.

- Gode bøker.

- Gode hudkremer...

Dessverre så er det sånn at jeg aldri har råd til å kjøpe gaver til andre voksne og har bedt om å ikke få gaver på verken bursdag (har bursdag i Desember) eller til jul. I år skal jeg heller ikke feire dagen min fordi jeg ikke har råd eller overskudd til å styre med det.

Så trist! Hvordan har det blitt sånn? Kjenner jeg får vondt av deg, håper du har det bra til tross for dårlig råd!

Skrevet

- Gode bøker.

- Gode hudkremer...

Så trist! Hvordan har det blitt sånn? Kjenner jeg får vondt av deg, håper du har det bra til tross for dårlig råd!

Jeg tjener ikke så veldig mye til tross for at jeg jobber 100%, så jeg har akkurat til faste utgifter og til det vi ellers trenger.

Den skarve tingen jeg kan kjøpe til andre voksne er bare skrap i forhold til hva de kjøper seg selv så da legger jeg heller litt ekstra i gaver til barna dems slik at de ikke får skrap.

Jeg vet det er tanken som teller, men når jeg kan avse maks 100kr til hver voksen på bursdagen dems og de gir meg noe som koster 500-600kr føler jeg meg så ussel at jeg har lyst til å grave et hull i bakken. Da er det faktisk enklere å ikke motta gaver fra noen. Jeg kunne ha kuttet ut Internett, tv, telefon og trening til barna, men velger heller å ha de luksustingene og ha det litt kjipt på andre ting.

Håper jeg klarer å gi meg selv en eller to av ønskene mine til meg selv utover året.

Skrevet

Du høres fornuftig ut. Du er garantert en god mamma som får lært barna dine de riktige verdier her i livet. :)

- Gode bøker.

- Gode hudkremer...

Jeg tjener ikke så veldig mye til tross for at jeg jobber 100%, så jeg har akkurat til faste utgifter og til det vi ellers trenger.

Den skarve tingen jeg kan kjøpe til andre voksne er bare skrap i forhold til hva de kjøper seg selv så da legger jeg heller litt ekstra i gaver til barna dems slik at de ikke får skrap.

Jeg vet det er tanken som teller, men når jeg kan avse maks 100kr til hver voksen på bursdagen dems og de gir meg noe som koster 500-600kr føler jeg meg så ussel at jeg har lyst til å grave et hull i bakken. Da er det faktisk enklere å ikke motta gaver fra noen. Jeg kunne ha kuttet ut Internett, tv, telefon og trening til barna, men velger heller å ha de luksustingene og ha det litt kjipt på andre ting.

Håper jeg klarer å gi meg selv en eller to av ønskene mine til meg selv utover året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...