Gå til innhold

Hadde dere blitt fornærma for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville nok bare svart, "trenger ikke se og lære, aldri hørt en banan klage"

men det kommer jo an på hvordan man er som person og som et par.

om sex er noe man lett snakker om og spøker en del med så tar man lett på slikt. Om man vet at partneren er veldig fornøyd med hvordan du utfører (her) en blowjobb så vet man også at det er en spøk uten tvil.

Men om man er usikker på hva han syntes om ens evner i akkurat det, du er en person som ikke gir eller ikke ønsker å gi blowjobs. Om man ikke snakker eller spøker om sex. Ja da skjønner jeg at man kan bli litt satt ut og usikker og derfor fornærmet eller såret.

Anonym poster: df94a1efac34368693ee641526e1cb18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok bare svart, "trenger ikke se og lære, aldri hørt en banan klage"

men det kommer jo an på hvordan man er som person og som et par.

om sex er noe man lett snakker om og spøker en del med så tar man lett på slikt. Om man vet at partneren er veldig fornøyd med hvordan du utfører (her) en blowjobb så vet man også at det er en spøk uten tvil.

Men om man er usikker på hva han syntes om ens evner i akkurat det, du er en person som ikke gir eller ikke ønsker å gi blowjobs. Om man ikke snakker eller spøker om sex. Ja da skjønner jeg at man kan bli litt satt ut og usikker og derfor fornærmet eller såret.

Anonym poster: df94a1efac34368693ee641526e1cb18

vi har et bra forhol når de gjelder sex :) prater om ting vi vil prøve eller tenner på.. men de står lenger oppe i tråden her at når eg suger han så går de aldri for han, men de har de ikke gjort når andre har gjort de heller so er ikke min feil seier han... hi

Anonym poster: b7875ea14722908fc5dcec81a686c09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...