Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Anonym poster: 711be612f53c919fd8276e28a2d16dce
Akkurat passe mange Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Ristopper, marsipankuler, pepperkaker
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Hvordan lager vi ristopper? Anonym poster: 711be612f53c919fd8276e28a2d16dce
Mamma til to guttegull Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Hva med smeltet sjokolade som dere blander i corn flakes og legger over i små muffinsformer?
Akkurat passe mange Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 Finnes sikkert flere oppskrifter, bla en med delfiafett, men det synes jeg er så kvalmende. Bruker denne jeg: Varm opp 3ss og 1 plate kokesjokolade til sjokoladen er smeltet. Rør inn 50 g smør til det er smeltet og 2 ts vaniljesukker. Tilsett 5 dl puffet ris. sett ca 1 ss i muffinsformer. Oppbevar i fryser. Det er ca 2 liter ris i en pose
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå