Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente i magen. Mannen har lyst på oppkalling etter sin bestemor.

 

Hun het sofie..

 

Hva synes dere om sofie? Hva med Sofia ?

 

 

 

 

Anonym poster: e182fb6ccfd472f718c94ed6b2425f96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge er fine, men syns kanskje Sofia er finest.

Ikke så mange som heter det heller, i forhold til Sofie om det spiller noen rolle :)

 

Anonym poster: 78d7a3b9aa32c9a62ff23af707b52c27

Skrevet

Sofie er kjempe pent navn. Sofia funker, men ikke på langt nær så pent som Sofie. Det høres mer ut som en svensk partyjente :)

 

Anonym poster: 33af575ccb4f9aecd78abbca74dfabf8

Skrevet

Sofie er et fint navn. Feminint, men langt ifra sukkersøtt.

 

Foretrekker Sofie fremfor Sofia.

Skrevet

Begge er fine, men liker Sofia best. Hadde det ikke vært for at flere jeg kjenner som har barn med det navnet hadde jeg sterkt vurdert det hvis jeg får jente.

Skrevet

Liker Sofie veldig godt. Det er jo et toppliste-navn så er ikke alene om det. Sofia er helt greit, men ikke like fint som Sofie.

 

Anonym poster: 9d94801cc8046925dc1d87663f2e5fc0

Skrevet

Sofie erfint navn, ser for meg ei søt lita jente. Sofia er og et fint navn, men med helt andre kvaliteter, litt i samme kategori som Lotta.

Skrevet

Har dere vurdert Vårrull Sofie. Vakkert, sjeldent og norsk

 

Anonym poster: 5bc5be96d8c11b6762913f32082b3d8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...