Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Har ei jente i magen. Mannen har lyst på oppkalling etter sin bestemor. Hun het sofie.. Hva synes dere om sofie? Hva med Sofia ? Anonym poster: e182fb6ccfd472f718c94ed6b2425f96
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Begge er fine, men syns kanskje Sofia er finest. Ikke så mange som heter det heller, i forhold til Sofie om det spiller noen rolle Anonym poster: 78d7a3b9aa32c9a62ff23af707b52c27
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Sofie er kjempe pent navn. Sofia funker, men ikke på langt nær så pent som Sofie. Det høres mer ut som en svensk partyjente Anonym poster: 33af575ccb4f9aecd78abbca74dfabf8
3 gleder Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Sofie er et fint navn. Feminint, men langt ifra sukkersøtt. Foretrekker Sofie fremfor Sofia.
Foccacia Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 Begge er fine, men liker Sofia best. Hadde det ikke vært for at flere jeg kjenner som har barn med det navnet hadde jeg sterkt vurdert det hvis jeg får jente.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Liker Sofie veldig godt. Det er jo et toppliste-navn så er ikke alene om det. Sofia er helt greit, men ikke like fint som Sofie. Anonym poster: 9d94801cc8046925dc1d87663f2e5fc0
Nirgal Skrevet 30. november 2012 #7 Skrevet 30. november 2012 Sofie erfint navn, ser for meg ei søt lita jente. Sofia er og et fint navn, men med helt andre kvaliteter, litt i samme kategori som Lotta.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #8 Skrevet 30. november 2012 Har dere vurdert Vårrull Sofie. Vakkert, sjeldent og norsk Anonym poster: 5bc5be96d8c11b6762913f32082b3d8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå