Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Hun er straks 8 måneder, og klarer ikke sitte uten støtte enda. De få gangene jeg har prøvd å sette henne i en matstol har jeg måttet bygge godt rundt henne for å gi henne støtte. Når hun ligger, så prøver hun å løfte seg opp, så hun vil. Men ofte når jeg leker/koser med henne, og prøver å sette henne på rumpa, så virker hun så stiv i hofteområdet. Hun klarer ikke å myke seg opp til en sittestilling, og når hun først gjør det bikker hun litt bakover fordi hun er så stiv at hun ikke får tyngdekraften fremover. Burde hun ikke ha lært å sitte nå? Anonym poster: cd7b72b066827e539e8e698faf3536fc
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Ta en tur til kiropraktor for å se om det kan være noen låsninger i bekkenet...
Gjest peacock Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Min satt når han var 9 mnd ca... Før det hadde han ganske dårlig balanse. Manuellterapeut er gratis, test det
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Manuellterapeut (gratis) eller kiropraktor med spesialisering på småbarn (du får raskere time). Begge er eksperter på småbarns bevegelsesapparat. Kjekt om snuppa får hjelp dersom noe er "feil". Anonym poster: 6e54455efaf7eea6d0741393a74bca66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå