Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Jeg vet det er teit. Etter jeg fikk minsten i desember i fjor veide jeg neste 100 kg. Etter 3 måneder på lavkarbo veier jeg 85. Men nå kommer julen. Jeg blir lei meg neste hver gang jeg går i butikken. Kaker og gotter i hver krok av butikkene. Alle de tingene jeg husker fra barndommen og elsker. Alle de tingene jeg ikke kan spise. Vet det er et valg jeg selv har tatt, og det er selvforskyldt, men jeg blir trist og klarer ikke å glede meg til jul Anonym poster: 9f47d8b8d70a57e9936e67584f18d49a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Det er bare mat.. Tenk pengene du sparer ved ikke handle alt det der usunne og ekle Anonym poster: 2e5935e8f5af49b2a64e42d7c48fbe5d
Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Jul er mer enn mat og kos er mer enn mat. Man kan fint kose seg med annet enn mat, snop, kaker og gotteri. En god julefilm eller en god bok kan være kos. Familie, barneglede, snø og tente lys kan være kos. Det er mange ting i jula som er koselig som ikke innebærer mat eller snop. Når det er sagt så finnes det mange fine lavkarbovarianter du kan lage God jul!!
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Går Jo Ann ta litt uten å gå helt amok:))
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 Lag dine egne lavkarbokaker og godis;) Anonym poster: 9c770c5ceacce935e8e8902ee9a1b4a1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Jeg elsker druer. Så jeg koser meg med druer. Har du ingen frukt/grønnsaksfavoritt? Anonym poster: 3fe1e9a84e5df3a5e6893c0d19d8cee8
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 30. november 2012 #7 Skrevet 30. november 2012 Det er forsket på slanking, og forskerne har kommet frem til at de som lar seg skeie litt ut i helgene (merk: LITT!) oppnår mer suksess enn de som kun spiser sunt 24/7
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #8 Skrevet 30. november 2012 Forstår deg godt! Mat betyr mye i julen, det handler om tradisjoner. Lukten av pinnekjøttet julaften osv.......mmmmm Du kan jo fint spise litt, bare ikke for mye?! Anonym poster: c2ec290546bf7506699541aab4a6c8b3
Gjest ________ Skrevet 30. november 2012 #9 Skrevet 30. november 2012 Klementiner er godt Spekemat er digg med potetsalat Puffaris med kakaopulver sjokolade kan du lage Eller slik kokkosboller med eggehvite, sukrin, gelatin, kakaopulver og kokkos
what a drittkjerring Skrevet 30. november 2012 #10 Skrevet 30. november 2012 Det er jul en gang i året, unn deg litt!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #11 Skrevet 30. november 2012 Klementiner er godt Spekemat er digg med potetsalat Puffaris med kakaopulver sjokolade kan du lage Eller slik kokkosboller med eggehvite, sukrin, gelatin, kakaopulver og kokkos Klementiner spirer jeg mye av. Poteter er nei, nei. Det samme gjelder puffetris. Slik kokkosboller med eggehvite, sukrin, gelatin, kakaopulver og kokkos var en veldig god ide.. Anonym poster: 9f47d8b8d70a57e9936e67584f18d49a
Gjest ________ Skrevet 30. november 2012 #12 Skrevet 30. november 2012 Klementiner er godt Spekemat er digg med potetsalat Puffaris med kakaopulver sjokolade kan du lage Eller slik kokkosboller med eggehvite, sukrin, gelatin, kakaopulver og kokkos Klementiner spirer jeg mye av. Poteter er nei, nei. Det samme gjelder puffetris. Slik kokkosboller med eggehvite, sukrin, gelatin, kakaopulver og kokkos var en veldig god ide.. Anonym poster: 9f47d8b8d70a57e9936e67584f18d49a Hva med spekemat, eggerøre og lage litt av den blomkål stappen? Evt flattbrød med spelt eller glutenfritt flattbrød om det er tillatt Risen i risbollene kan byttes ut med grov hakketmandler og mørk sjokolade evt kaksopulver Er hjemmelage/lav karb marsipan tillatt pga mandler kanskje?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #13 Skrevet 1. desember 2012 Jeg gleder meg heller ikke til jul! Det er fordi jeg er så sliten at alle forberedelser er mer slit enn kos! Og jeg er sliten fordi pappa sannsynligvis dør før eller iløpet av jula. Vil ikke ødelegge tråden din med depresjon,men sånn er det hos meg:-( Anonym poster: 336f169a4ac9955ae98e9b7cb9a3655b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #14 Skrevet 1. desember 2012 Tren litt i tillegg da !!! Lov det og når man har etegilder .... Anonym poster: b39574d268f7453f757bfd8fdde27582
mrsrogaland. Skrevet 1. desember 2012 #15 Skrevet 1. desember 2012 Jeg spiser godis i helgene. Har gått ned fra 83 til 73 nå på 3 mnd. Spiser som regel sunt men unner meg noe godt når det er helg/bursdag/jul osv... Det går helt fint ann å kose seg i julen. Alt handler om måtehold.
LeTwinsA Skrevet 1. desember 2012 #16 Skrevet 1. desember 2012 Det finnes lavkarbo oppskrifter på julekaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå