Gå til innhold

Kværnerdalen barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

i Oslo. Noen som har erfaringer fra den?

Anonym poster: 7c75429e98fd1cd8bf55c72f15b8b705

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på :)

Skrevet

Har kun 2.hånds informasjon, men noen foreldre søkte overflytting fra Kværnerdalen til barnehagen vår. De var ikke fornøyde. Vanskelig å få vite hvordan dagen hadde vært, barnet hadde ofte full bleie når det ble hentet, dårlig oppfølging av bleieutslett, opplevelse av kaos etc. Hvis dere kan basebarnehage så gjør det!!!

Anonym poster: dc7f669aa32ba7ca1f003f3c13add263

Skrevet

Det er egentlig vanskelig å svare på uten å vite hvilket team du ønsker informasjon om. Kværnerdalen barnehage er ett bygg, men utover det fungerer teamene som syv separate barnehager. Barna ser i blant de andre på lekeplassene, men de har ikke egentlig noe med barn fra de andre teamene å gjøre.

Vi har hatt barn der i et par år, vært middels fornøyd til misfornøyd med teamet vårt. Det har bedret seg i det siste, men var en lang periode med svært ustabilt personale og dårlig ledelse. Jeg er generelt skeptisk til basebarnehager, og ser at disse fort fungerer veldig dårlig når ledelsen er dårlig.

På plussiden har barnehagen toppmoderne og fine lokaler og god tilgang på aktivitetsrom (gymsal, datarom, sanserom, vannrom osv). Jeg tror likevel dette har mest å si for de litt større barna.

Anonym poster: 7c75429e98fd1cd8bf55c72f15b8b705

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...