Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Helt greit :) ville ikke hatt det selv, men det fordi jeg ikke liker disse svlange husene.

Skrevet

Så greit ut på innsiden. Utsiden var ikke så sprek, og liten tomt. For ett par med ett eller to barn er det sikkert et ok hus.

Skrevet

Helt greit, men kan ikke skjønne at et bad som er oppusset i 2010 IKKE har vegghengt do. Ellers rent og pent og dere kan flytte rett inn.

Skrevet

Helt greit. Likte ikke blomsterflisene på badet, men ellers er huset romslig og ok planløsning.

Skrevet

Jeg synes det er fint! Bor i området og kunne tenkt meg de selv, men mangler dessverre 2 mill :P

Anonym poster: e3a88f91cc2234f00be1b07919f2342d

Skrevet

Helt greit hus. Likte ikke blomsterflisene på badet. Likte heller ikke kjøkkenløsningen med den åpningen inn til stua, så helt fjernt ut. Men absolutt et hus til å leve med. :)

Skrevet

Hvordan går det an å IKKE like blomstene på flisene ? Det er jo det aller fineste med badet! :)

Skrevet

Det var et fint hus inni bortsett fra noe gammeldags bad.. Det var også stor åpen løsning som gir et luftig hus, men som den frysepinnen jeg er må jeg innrømme at jeg tenker det tar hele dagen og få fyrt opp kåken med vedovn, eller en god slump med penger for å holde det varmt elektrisk :P

Likte ikke uteområdet eller huset ute noe særlig. Men det er jo ikke noe å tenke på dersom en har penger og tid og lyst til å gjøre noe ute :)

Skrevet

Hvordan går det an å IKKE like blomstene på flisene ? Det er jo det aller fineste med badet! :)

Haha tuller du?? :P

Godt vi har ulik smak da :D

Skrevet

Haha tuller du?? :P

Godt vi har ulik smak da :D

Hehe, tuller ikke nei :P

Men nå har jeg en greie for blomstermønster da :P

Skrevet

Helt greit bortsett fra bad og trapp. Men trappa kan males... Men ville aldri bodd i Groruddalen...

Anonym poster: 5116250ac7790350aeddc3c36841cd03

Skrevet

Åh, eget vaskerom <3

Jeg likte hele huset, jeg :) Hadde vi hatt råd til det så er noe ala det der drømmen min, med et par soverom ekstra selvsagt ;)

Skrevet

Helt greit bortsett fra bad og trapp. Men trappa kan males... Men ville aldri bodd i Groruddalen...

Anonym poster: 5116250ac7790350aeddc3c36841cd03

Hva er så galt med det, bare lurer..

Anonym poster: e3a88f91cc2234f00be1b07919f2342d

Skrevet

Fint hus, men ville nok gjort noen små inngrep her og der.

Skrevet

Jeg synes det ser ut som mye hus for pengene.

Anonym poster: 6f8f58910c4064eb154bc080c6f785f7

Skrevet

Drømmer også om eget vaskerom! :-)

Fint hus. Hvorfor skal det være vanskelig å fyre? Det er jo sikkert isolert etter normen.

Skrevet

Elsket det. Hadde jeg hatt pengene ville jeg hatt Det

Anonym poster: 2d0dff8d3a30fe76a8a04ad0fb7ea49d

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Fint hus. Mye hus for pengene, selv om det for meg er en svimlende sum penger, og laaaangt over mitt budsjett. Litt "gammelmodig" oppusset på badene, hvorfor er det f.eks. satt opp gammeldagse doer? Noe så dumt! Blomsterflisene på det ene badet kunne jeg nok glatt levd med lenge, jeg syns det er verre med doene. Kjøkkenet likte jeg.

Skrevet

Malt trappa hvit så hadde det vært drømmehuset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...