Gå til innhold

Hva er det sykeste ei veninne/bekjent har gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: 71cd8238d4c99aef87ae8f2db8cdfa41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hundre ting. Stjålet mobilen min og terrorringt kona til elskere sin fra den. Påsto at hun var meg og ga meg en hormonell og gravid fiende som nektet tro at jeg ikke ante hvem mannen hennes var. En veldig gæren dame som ikke er min venn mer.

Anonym poster: 7ec40740d9202f6d024df4e2d7625701

Skrevet

Anonym poster: 71cd8238d4c99aef87ae8f2db8cdfa41

Jugd om å bli voldtatt, stjålet pengboken min 2 ganger.

Anonym poster: 14e50ef834674339f9c1f4b2ad32e9c8

Skrevet

Fint lite, heldigvis.

Skrevet

Hadde en nabo som var helt intens og manipulerende... Ho ringte meg midt på natta fordi kjæresten hennes ikke ville komme hjem etter å ha stått dørvakt, fordi de hadde kranglet heftig. Jeg måtte altså bort til henne for å trøste henne, og da jeg kom bort, lå ho i senga å drakk seg dritings, og sa så at alt var i orden, og jeg kunne bare gå igjen.... (kan dere tenke dere hvor sint jeg ble? Men ho er en slik person det er umulig å si imot, og umulig å snakke til, så jeg overså mine egne tanker og følelser).

Samme nabo ringte meg ofte da ho var på jobb, for å be meg bryte meg inn i et vindu, for å sjekke om komfyren hennes var på! Dette var i et tettbebodd nabolag.....

Samme nabo mente jeg var helt dust i hodet (ho ble ordentlig provosert altså) fordi jeg ville snakke med en nabogutt på rundt 8 år som hilste på hunden min i hagen når den både stod bundet og innforbi inngjerdet område. Jeg nevnte også å snakke med foreldrene om ikke gutten forsto hva jeg sa, at han aldri måtte hilse på hunder som han ikke hadde fått lov til å hilse på, fordi uansett hvor snill hunden virker, er det fremdeles en hund. Særlig farlig er det å tre inn på hunden "territorie", mens han står bundet! Dette var forresten en vokterhund, som absolutt ikke satte pris på oppmerksomhet fra alle mennesker. Det var en grunn til at han sto både bundet og på et inngjerdet område... Men naboen mente jeg ikke bare kunne "kjefte" slik på et fremmed barn!

Samme nabo ville nekte kjæresten sin å gjøre det slutt, ved å kreve at jeg skulle forfalske en graviditetstest til henne (jeg var gravid). Jeg ga henne forresten en urinprøve, men jeg fortalte kjæresten hennes det, fordi å tulle med sånt, gjør man bare ikke. Man leker ikke med andres liv på den måten.

Heldigvis har jeg flyttet langt vekk nå! Det samme har den stakkars kjæresten hennes.

Anonym poster: 073ad0d4e2cac93c16fe7a45c4ff5773

Gjest SprøstektLøk
Skrevet

Knullet min daværende kjæreste :/

:o regner med du gravla henne? :D

Skrevet

Har vel ikke hatt så mange gærne venninner, hvertfall ikke i den grad som folk forteller her..

Men noen rare ting har det vært.

F.eks ei som alltid kjøpte de samme klærne som meg og spurte hva jeg skulle ha på meg på byen o.l, for da skulle hun ha på seg det samme...

Og så var det hun som alltid skulle prøve seg på de guttene hun visste at jeg likte.

Anonym poster: 7f9500e294e932f4ea185647ccc54a7d

Skrevet

Hun lurte kjæresten sin (vært sammen i to mnd) å sa hun brukte prevensjon. Det gjorde hun altså ikke, så hun ble gravid.

Anonym poster: 9c86d87382ecb5063471861f5feb6f96

Skrevet

Den har jeg også vært utsatt for. Og samme dame storma opp til meg etterpå og slo meg ned. Fikk vite fra han jeg bodde med at de lå sammen et halvt år tidligere. Jeg hadde egentlig visst det, men de hadde brukt halvåret på å hjernevaske meg og hele tiden påpeke hvor dum i hodet jeg var som mistenkte noe sånn. Så slengte han det ut da det ble slutt mellom oss. Fikk så grått og lirt ut av meg litt frustrasjon til ei venninne, som da ringte denne venninna og la ut om at jeg hadde sagt hun var en hore . Det hadde jeg heller ikke, men jeg hadde sagt meg enig i slarvevenninnå da hun sa det.

Skrevet

Jeg hadde vært hjemme hos mamma på middag. Mamma kjørte meg hjem til leiligheten min etterpå. Da jeg kom inn døra så var hele leiligheten ramponert. Det lå kniver utover gulvet og bordet, det var mye rot. Ingenting var stjålet, bortsett fra at kaka i kjøleskapet var spist opp! Jeg ble livredd og ringte politiet, var inne til forklaring og politiet var og tok fingeravtrykk o.s.v.

Samme kvelden dette skjedde ringte jeg til ei venninne og grein pga innbruddet. Jeg sa til henne at jeg hadde en mistanke om hvem det var (pga at ingenting var stjålet, og fordi det virket som om tyven hadde låst seg inn i leiligheten). Hun støttet teorien min 100 %, og jeg nevnte hvem jeg trodde det var til politiet.

Ca en uke etter fikk jeg besøk av samme venninne. Hun kunne da forklare noe skyldtunget at det var hun selv og en annen venninne som hadde iscenesatt et innbrudd....

Kunne skrevet 20 lignende historier om samme venninne :(

Skrevet

Jeg hadde vært hjemme hos mamma på middag. Mamma kjørte meg hjem til leiligheten min etterpå. Da jeg kom inn døra så var hele leiligheten ramponert. Det lå kniver utover gulvet og bordet, det var mye rot. Ingenting var stjålet, bortsett fra at kaka i kjøleskapet var spist opp! Jeg ble livredd og ringte politiet, var inne til forklaring og politiet var og tok fingeravtrykk o.s.v.

Samme kvelden dette skjedde ringte jeg til ei venninne og grein pga innbruddet. Jeg sa til henne at jeg hadde en mistanke om hvem det var (pga at ingenting var stjålet, og fordi det virket som om tyven hadde låst seg inn i leiligheten). Hun støttet teorien min 100 %, og jeg nevnte hvem jeg trodde det var til politiet.

Ca en uke etter fikk jeg besøk av samme venninne. Hun kunne da forklare noe skyldtunget at det var hun selv og en annen venninne som hadde iscenesatt et innbrudd....

Kunne skrevet 20 lignende historier om samme venninne :(

Hva i alle dager ? Hva får noen til å gjøre noe slikt da ?

Hva skjedde i og med at dere åfant ut hvem det var ?

Skrevet

Politiet ble lettere irritert.... Jeg ble bare lei meg, men må sies at denne venninnen har hatt et slags psykisk overtak på meg tidligere. Jeg prater med henne ennå, vi går i samme klubb osv, men jeg har henne på en armlengdes avstand.

Skrevet

Når jeg ble gravid ble det en del krangel med bf, viste seg han var utro, og endte med at det ble slutt. Min venninne (som visste at han hadde vært utro mot meg og visste mye om kranglingen vår) kastet seg da over fyren ved første mulighet. Da var jeg et par måneder på vei. De er sammen den dag i dag, skjønner egentlig ikke hvordan noen vil ha en fyr som nettopp har smelt venninna di på tjukken og så vært utro mot henne, men det får være opp til henne :P Jeg får bare si lykke til.

Anonym poster: 09f8a1f6f9e61a8702b2683ef2769708

Gjest jule-Juliea
Skrevet

:o regner med du gravla henne? :D

Vel la oss si jeg kom bedre ut v det enn henne. Det var i en periode jeg jobbet ute og hadde enormt nettverk. Hun ble ekskludert fra hele byen samme ble han. Så ja jeg gravla henne :)

Skrevet

Venninna mi har eksen sin på GPS (på mobilen) så hun vet til enhver tid hvor han er. Han vet ikke at hun "stalker" han på denne måten.

Må ærlig innrømme at jeg syns den er drøy :(

Hun er verdens flotteste venninne, men føler det har raknet litt for henne ift dette :(

Anonym poster: edf81a5fe07b10298ec2e3b2da939016

Skrevet

Jugde om voldtekt 3 ganger (ene var jeg tilstede ved og hu faket det så sykt, + jeg kunne jo høre og se alt sammen)

Stjal gullringen min som jeg arvet av min bestemor på konfirmasjonen min, og når jeg konfronterte ho med det og pekte på ringen ho hadde på fingeren, så prøvde ho å få meg til å tro at ho fikk den av kjæresten "i går" før ho gav meg en strak høgre og dro.

Inngikk et mobilabonement i mitt navn (først "tjuvlånte" ho mitt bankkort mens jeg lå i hagen å sola meg(vi bodde ilag) og lot som ho ikke visste hva jeg snakka om når jeg ba ho avslutte abonementet (ho opprettet det i mitt abonement men i hennes navn sånn at jeg ikke fikk sperret eller avsluttet abo uten hennes samtykke) så jeg sleit i flere mnd med å få ting til å gå rundt, hennes regnign lå på mellom 3-5000 hver mnd som gikk av min lomme pga ho ikke betalte og jeg ikke ville ha inkasso.

Etter 2 mnd flyttet jeg ut, etter 3 mnd anmeldte jeg ho og etter 5mnd fikk jeg ho til å være med å avslutte abo. aldri sett noe til de 24 tusen som ho skylder meg fra det!

Ingen av disse er venner av meg den dag i dag for å si det sånn....

Anonym poster: efe4b5f003233dbc40e66018e1d8f258

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...