Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 I kveld skal vi vaske og støvsuge litt, og etterpå kose oss med film og godteri I morgen skal vi først henge opp julestjerner og julepynt og deretter dra på Sirkus Shopping i Trondheim og handle julegaver, og være med på julegrantenning Etterpå skal vi kose oss med filmen "Alene Hjemme" med popcorn attåt, sammen med vår 4 åring På søndag er det barnebursdag og juleverksted rett etterpå Gleder meg til hele helga Hva skal dere finne på i helga? Anonym poster: d07685fcc935459cea582853ce5a2174
Frøken Ubesluttsom Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 I kveld skal jeg til ei venninnne og spise grøt og kanskje blir det en dram eller to... I morra skal jeg og gubben rydde på boden, også må jeg rydde i klesskapet mitt. Gubben har mer system og har det mer ryddig i skapet enn hva jeg har... Hater å legge sammen klær så jeg slenger de ofte bare inn i skapet... Søndag blir det nok en tur til mamma og hjelpe henne litt med forskjellige ting. Ønsker alle en god hælj:o)
Februargullet2013 Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Skal til noen venner på taco idag. i morgen er det fotball dag, og Søndag, familie middag
Daquiry Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Jentejulebord i kveld, være dårlig i morgen, pepperkakebaking med resten av familien på søndag og kjempe fest på Voss på mandag
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 Skal på hytta og det ergrer meg. Ville mye heller brukt helgen på å rydde og vaske slik at jeg kunne ta frem adventspynten i et ryddig og rent hus på søndag, men det blir koslig på hytta også. Tar det grøvste av rydding og vasking i kveld. Anonym poster: 38e19aec9561bc02ca472917a8c9502a
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Jeg skal være stillesittende/liggende hele helga med den verste tannverken dere kan tenke dere! Vri meg i selvmedlidenhet, med andre ord... Med mindre betennelsen demper seg litt (ser foreløpig ekstremt dårlig ut), men om den gjør det, så er jeg nødt til å få unnagjort både rydding og vasking her (har vært dårlig hele uka, og klarer nesten ikke stå oppe med tannverken, for den blir så ille. Jeg er også ekstremt tappet for energi pga dette). Blir jeg ikke bedre, må jeg kanskje få gubben til å lette litt på liket for å få gjort noe her hjemme, selvom han er i smådårlig form (antageligvis enten en mild form for omgangssyke, eller så er han på vei til å få det). Ha en god helg, alle sammen! Anonym poster: 58c864fb333550aba94dbf6d1ce153ca
Gjest jule-Juliea Skrevet 30. november 2012 #7 Skrevet 30. november 2012 Bor hos mannen i helgen. I dag blir det sushi og vin med en kompis av han og en venninne av meg og masse vin:) så blir det ut! I morgen blir det det samme på kvelden bare en annen venninne g ikke ut for min del. På dagen i morgen blir det shopping og cafe. Og nå er det film på sofaen før de andre kommer God helg!
Musemorbr / Skrevet 30. november 2012 #8 Skrevet 30. november 2012 Jeg skal pynte til jul og bake pepperkaker. Skulle ha lillesøsterbesøk, men hun har blitt syk. Blir nok kos likevel. Den bittelille skal få smake julebrus og gomle pepperkake til lørdagsgodter, så vi kan umulig få det annet enn supert.
Gjest Trulte med to små Skrevet 30. november 2012 #9 Skrevet 30. november 2012 I kveld blir det å passe katten som har vært hos dyrlegen i dag og skifte på og vaske sengen vår som hun var uheldig å tisse i!! Skjønner ikke hvordan det skal bli rent. Håper kokvask på 95 grader tar det. Ellers blir det litt rydding, men må ta det veldig med ro pga småblødninger i svangerskapet. Heldigvis hjelper mannen min greit til. Det blir muligens film senere. I morgen blir det danseoppvisning der jeg skal se min niese opptre og søndag blir det muligens julekonsert i kirken hvor en kamerat skal synge julen inn. Blir nok en fin og forholdsvis rolig helg som passer meg utmerket! God helg alle sammen!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #10 Skrevet 30. november 2012 Vi skal ha barnefri i helgen og bruke dagene til å være oppe lenge på kvelden, sove lenge på morgenen, handle inn til jul (mat og gaver), henge opp julegardiner og så blir det sikkert non filmer En avslappene helg altså, med unntak av julestresset i butikkene.. Anonym poster: 91591e1bccaa0e0d13346509100499fb
Ullsokken Skrevet 30. november 2012 #11 Skrevet 30. november 2012 Skal forhåpentligvis føde. Om ikke så blir det kansje på kino og se "de fem legendene" , adventdkos og julepyntlaging (Dorullnisser!!!)
ana_fi_hob_ Skrevet 30. november 2012 #12 Skrevet 30. november 2012 I kveld blir det hjemmelaga taco og skumle filmer. I morgen blir det handletur i byen og kveldskos med kylling til mat og brettspill til underholdning. Søndag blir vaskedag. :-) gleder meg ( ikke til søndag da )
stearin Skrevet 30. november 2012 #13 Skrevet 30. november 2012 Kommer til å ha hendene fulle hele helga. Må forte meg å ordne med julekalenderen i kveld (stresset!!), i morgen skal jeg ha juleverksted for 6 barn, og skal i tillegg vaske og pynte huset til jul. Derav juleverkstedet Har ikke lyst til å kjøpe julepynt, men prøve å ha mest mulig hjemmelaget I tillegg har en ensom venninne nesten tvunget meg med ut i dag, men har så utrolig lite lyst. Så kommer ikke å dra.
LuksusLiv Skrevet 30. november 2012 #14 Skrevet 30. november 2012 Vi skal bare kose oss sammen. Minsta har venninnebesøk, mannen vasker siste rest av helgevasken (ja faktisk!! utrolig digg!), huset er adventspynta og vinen ligger på kjøl. Jeg er ikke helt i form, så tenkte jeg skulle slappe maks av hele helgen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. november 2012 #15 Skrevet 30. november 2012 Skal slappe av idag, kanskje en tur til senteret hvis samboeren ikke kommer hjem etter det har stengt.. Sikler (fremdeles) på noen sko der Imorgen blir litt rydding, kanskje gulvvask. Levere barna til barnevakt og julebord. Søndag blir hente barna, middag med adventslys og kos og tv.
det er berre mordi Skrevet 30. november 2012 #16 Skrevet 30. november 2012 Rette tentamener og slappe av foran fjernsynet. Vaske litt om jeg finner frem orken. Ungen er borte og mordi danser på bordet:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #17 Skrevet 30. november 2012 Mannen har dratt på julebord på med jobben på color fantasy for helgen, så da jeg mine tre kose oss i kveld med gryte og film.(vesla på 6 mnd legger seg da) i morgen skal de to eldste på taekwondo gradering og søndag skal vi på bursdag:-) Anonym poster: 8461f7875a9b7a04230a0dc491e42fdd
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #18 Skrevet 30. november 2012 Herregud så mye skrivefeil,går fort i svinga med telefon;-)sorry Anonym poster: 8461f7875a9b7a04230a0dc491e42fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå