Gå til innhold

Caspian,Ferdinand ,Emillian eller Darius?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal lille gutt hete? Han ble født 23 Oktober.

 

Anonym poster: c3fd5fd671fb1c76949f57a6a2f40055

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det jo bare du og eventuelt mannen din som kan finne ut det... ;)

Skrevet

Caspian eller Ferdinand,elsker begge 2 :). Utrolig Nydelige navn. Emillian liker ikke. Darius,er veldig polsk for min del.

Skrevet

Hva skal lille gutt hete? Han ble født 23 Oktober.

 

Anonym poster: c3fd5fd671fb1c76949f57a6a2f40055

Jeg har en Ferdinand og syns det navnet stiller i en helt annen klasse enn de andre du har på listen. Det navnet krever sin mann (langt, forholdsvis tungt og litt dramatisk) og du skal vite at du har en liten Ferdinand før du velger det. Jeg vet ikke om vi hadde flaks eller om det var meant to be, men vår 8-åring passer navnet sitt perfekt.

 

Anonym poster: 10a65fc1dea0b741b28cdbfaf7eee125

Skrevet

Ferdinand :) faktisk et kult navn med litt shwong over .

Skrevet

Uff, makan til pompøse, overdramatiske navn.

 

Hvorfor ikke velge alle fire? Det må jo være toppen av lykke for en liten gutt.

 

Anonym poster: fea7c9b9b66f583b1dc60ca95bd89f94

Skrevet

Ferdinand er nydelig

 

Anonym poster: be5cb4eddaee98978c87fb8a5f3730dc

Skrevet

Ferdinand er grisekult :)

Skrevet

Ferdinand er faktisk litt kult! Jeg tenker på eventyret om oksen Ferdinand som skulle trene til å møte matadorene. Men istedetfor satt han bare på gresset og luktet på blomstene :) Ferdinand er derfor ikke bare machonavn i mine øyne, men litt mykt og søtt også.

Skrevet

Er han lys eller mørk??

 

Anonym poster: 5294d2e09ad849496ab2143729b659de

Skrevet

Jeg stemmer for Caspian. Synes det er tøft og fint på en gang :)

 

Vet mange liker Ferdinan her inne for tiden, men jeg klarer bare ikke la være å tenke en okse. Men så kjenner jeg ingen Ferdinan :)

 

Emilian er oppbrukt nå synes jeg.

 

Darius likte jeg ikke. Høres ut som om noen rimer med navnet Marius.

Marius - Sarius - Darius - Karius - Larius - osv

 

Anonym poster: 8029cbfa87af3d4d45fcb6d65f171ac5

Skrevet

Skulle jeg velge et av de måtte det bli Caspian.. Men jeg leker det enkle, så ikke hør på meg ;)

Skrevet

Han er Lys nå,men både faren og broren var det,til de var rundt 10 år,nå er begge mørke ;)

 

Anonym poster: c3fd5fd671fb1c76949f57a6a2f40055

Skrevet

Jeg tenker Ferdinand Finne, men han kunstneren har nok vært død såpass lenge nå, at ungdommen her ikke har hørt om han;)

Skrevet

Kommer jo helt an på personlighet tipper jeg.

 

Selv liker jeg best Emilian, men passer barnet til et av de andre så er jo de best.

 

Husker jeg tenkte kalle guttene både Sebastian, Bastian, Maximillan og mange andre pene navn. Men de hadde liksom bare andre navn enn disse - og jeg liker de navnene de fikk bedre enn de jeg tenkte på før jeg fikk se dem. Nesten litt rart - som om man ikke helt bestemmer selv - de "bare heter" de navnene de har... Som forøvrig er helt nyyydelige!

 

Emilian er temmelig nært navnet på tredjemann her.

Skrevet

Takk for alle svar:) vi liker vel best Caspian og Ferdinand her i huset, Storbror på 12 heter forresten Leonel,så må jo passe sammen:)

 

Anonym poster: c3fd5fd671fb1c76949f57a6a2f40055

Skrevet

Ferdinand.

 

De tre andre forslagene er alvorlig harry, og Emillian med to l-er ser i tillegg ut som en stavefeil.

 

Anonym poster: 0b2703ce41c787c1f0bab81810a1a0e4

Skrevet

Til Leonel synes jeg Caspian passer best :)

Skrevet

Caspian

 

Anonym poster: 69440a4a24b78435451fe0653aa47a6d

Skrevet

Uff, makan til pompøse, overdramatiske navn.

 

Hvorfor ikke velge alle fire? Det må jo være toppen av lykke for en liten gutt.

 

Anonym poster: fea7c9b9b66f583b1dc60ca95bd89f94

 

 

Enig!! Grusomme navn..

 

Anonym poster: f6ddb6f466d3c623f840164e3e5cbc5a

Skrevet

Må si Caspian..det var en av mine favoritter helt til jeg hørte om en gutt som ble skikkelig mobbet på skolen pga navnet.De andre barna kalte han prins Caspian og han gruet seg til hver skoledag...*ettertanke*. Så sønnen min får et annet fint navn.

 

Ferdinand er grusomt og i samme kategori som Dagros,Litago,Dumbo,Tassen,Donald og Nøtteliten.

 

Anonym poster: f0c20a2bf45d68401a9f18d91e34b9a6

Skrevet

Pompøs var ordet ja! Likte ingen av dem, men ville valgt Emillian hvis jeg "måtte".

Skrevet

Tusen takk for alle svar. Blir Leonel og Caspian<3

 

Anonym poster: c3fd5fd671fb1c76949f57a6a2f40055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...