Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Har den siste tiden sett mange tråder hvor endel av brukerne får ufortjent mye hets og oppmerksomhet. Både tråder som utvikler seg negativt pga et svar en bruker gir eller tråder som er startet basert på et spesifikt nick. Jeg vil bare be dere om å tenke dere om en eller to ganger til før dere poster svar eller oppretter tråder. Man vet ikke om dette er en person som tar seg nær av det dere skriver eller som ønsker denne typen oppmerksomhet. Jeg synes vi skal trå litt mer varsomt, selv om dette er et anonymforum. For alt du vet kan det være bestevenninnen din du hetser her inne. Dagens oppfordring blir derfor å se menneskene bak nickene. Husk at det befinner seg ordentlig mennsker der med reelle følelser, og forsøk derfor å behandle folk slik du ville gjort i det virkelige liv. Ja, selvsagt kan man være uenige, men det burde finnes en grense for hva man kan skrive her. Ser gjentatte ganger at de samme personene får gjennomgå, og endel av tingene som blir skrevet tar meg tilbake til ungdomsskolen. Vi er voksne damer, og bør oppføre oss deretter! Ha en fin dag Anonym poster: d5e13c9c0209a664604284520901b860
Frøken Ubesluttsom Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Veldig enig med deg. Desverre er det noen mennesker som alltid må krangle og lage kvalm for andre. De føler vel på en måte at de hever seg over, og er så mye bedre enn alle andre. Det er synd men sant.
ana_fi_hob_ Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 Meget bra og nyttig innlegg. Håper flere hører på deg. Jeg er også veldig lei av denne hetsingen her inne. Virker som enkelte sitter å leser tråder, og leter etter den minste lille ting som kan bli sagt negativt. Og selv om en bruker ikke skriver noe galt så må de uansett hakke på brukeren. Huff.
Elsker livet Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Kan være greit å være klar over at enkelte ikke tåler dritt like godt som andre. Men jeg syns også at folk som får slengt drittt il seg skal tenke at det alle slags rare mennesker her, med diverse personlige problemer, som har behov for å få ut litt edder og galle. Jeg får jevnlig slengt litt til meg her inne, men tar det ikke særlig personlig. Jeg er nokså trygg på at de fleste hadde likt meg om de kjente meg personlig. Slik er det i alle fall ellers i livet mitt. Det går også an å være enige i at man er uenige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå