Gå til innhold

Nekting av dorullnisser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, snakk om hysteri!!!

Jeg blir flau på deres vegne.

Anonym poster: b31bda2dfa4412082ad4f471eb47c555

Gjest Heartbroken
Skrevet

Man skal ikke se bort ifra at vedkommende eller hans fru befinner seg her inne. Det var liksom noe dib-aktig over dette ;)

Skrevet

Hva har skjedd med verden? Må innrømme at jeg er litt redd nå som jeg selv venter barn. Det har blitt så mye farligere å leve nå enn før:p

Gjest vinterbrud
Skrevet

Dette forslagetb må være fra en barnehage med god økonomi,som ikke setter pris på å lage ting med gratis materialer.

Skrevet

Hahaa! Ler meg ihjel :)

Skrevet

Dette forslagetb må være fra en barnehage med god økonomi,som ikke setter pris på å lage ting med gratis materialer.

Det var ikke barnehagen som satte ned foten, men en overhysterisk far! :P

Skrevet

Syns også dorullnisser er ekkelt. Når mine barn skulle ha med dorull for å lage nisse, så har jeg klippet husholdningstørkepapirrull i to ;)

Er ikke overhysterisk til vanlig, men dorull er jøkki :(

Anonym poster: 2b309733f4860448ecc0bfbc212eb683

Skrevet

Nå er det sikkert noen som kaster tørkerullnissen til ungen sin, bare for at avisa måtte skrive at det er enda mer bakterier.

Anonym poster: d657db72ead99c017e5591d4aaf0b054

Skrevet

Hehe, jeg har tenkt tanken selv mange ganger! Men har holdt kjeft for jeg forstår jo hvor idiotisk det høres ut.. Men har selv "jukset" med å klippe en tørkerull i to selv :P Vet jeg er gal, men påfører ikke barnet mitt dette hysteriet altså ;)

Anonym poster: 92705ee981ab6bc523a94397a293697e

Skrevet

Det er mer bakterier på kjøkkenet enn på ett bad sier de, så er vel ikke mer hygienisk å bruke tørkerull.. Og barna skal da ikke spise på dorullene heller.. Barn tar på mye mer ekle ting enn det til vanlig. Hysteri!!

Anonym poster: e420392ba2620d6126ac5faf11d2a2c5

Skrevet

Løp og kjøp antibakteriel hand kremmen.

Lurer på korfor ungene blir sjuke jeg. Å gud hybelkanin ut barnet blir sjukt.

HYSTERI og det sier jeg til dei som kjøper den hand kremmen og.

Anonym poster: 86644e50fc207efb5fe1e261c428bbf5

Skrevet

Man skal ikke se bort ifra at vedkommende eller hans fru befinner seg her inne. Det var liksom noe dib-aktig over dette wink.png

OGSÅ skal vi tigestilt for den grunn ?

Anonym poster: 86644e50fc207efb5fe1e261c428bbf5

Skrevet

Hehehe. Jeg klarer ikke stoppe å le. Hehe.

Skrevet

Hysteri...

Som om telefoner og datamaskiner ikke inneholder flere og farligere bakterier enn uskyldige doruller... Og disse elektroniske duppedingsene er jo i daglig bruk i de fleste hjem.

Skrevet

Men de samme foreldrene setter sikkert ungen i sandkasser der katter har bæsja, fylliker pissa og fugler droppet sin gaver fra oven, og lar dem låne mobilen og ipaden. DET er bakteriebomber det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...