Foccacia Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Gutten min på snart to trenger soverom til bhg, city crossen går til babyen som kommer. Noen tips? Vil ha noe som tar minst mulig plass sammenslått
pip pip Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Jeg har teutonia 3s, den er ikke ment for lange barn. Er ikke sikker på om dette gjelder 4 hjulingen også, men vil tro det.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Tfk joggster twist!!!! Den er over en meter lang. Sønnen min har fortsatt god plass og han er en lang gutt på snart 3 år!!! Brio go er også lang i ryggen, men den er smalere, derfor mener jeg at tfk er bedre egnet for større barn Anonym poster: 71837514a0f5ded65aa52b3e6d5b5a4f
Foccacia Skrevet 30. november 2012 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2012 Jeg har teutonia 3s, den er ikke ment for lange barn. Er ikke sikker på om dette gjelder 4 hjulingen også, men vil tro det. Den er ikke ment til lange barn? Har titta på den, men da er ikke den aktuell.
Foccacia Skrevet 30. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2012 Tfk joggster twist!!!! Den er over en meter lang. Sønnen min har fortsatt god plass og han er en lang gutt på snart 3 år!!! Brio go er også lang i ryggen, men den er smalere, derfor mener jeg at tfk er bedre egnet for større barn Anonym poster: 71837514a0f5ded65aa52b3e6d5b5a4f Ok, da skal jeg titte på den
pip pip Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Jeg har teutonia 3s, den er ikke ment for lange barn. Er ikke sikker på om dette gjelder 4 hjulingen også, men vil tro det. Den er ikke ment til lange barn? Har titta på den, men da er ikke den aktuell. Nei den vil ikke være aktuel for deg nei. Jenta mi er ikke av de lengst og den er litt snau til henne. Har hørt at tfk er lange ja:) Masse lykke til med letingen
Foccacia Skrevet 30. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2012 Jeg har teutonia 3s, den er ikke ment for lange barn. Er ikke sikker på om dette gjelder 4 hjulingen også, men vil tro det. Den er ikke ment til lange barn? Har titta på den, men da er ikke den aktuell. Nei den vil ikke være aktuel for deg nei. Jenta mi er ikke av de lengst og den er litt snau til henne. Har hørt at tfk er lange ja:) Masse lykke til med letingen Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå