Gå til innhold

Vært på nett-date noengang? Vellykka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært en gang. Var i en rimelig desperat situasjon. Kisen virka megasøt, både i personlighet og utseende.

Autsj, da jeg så han komme gående (visste hva han skulle ha på seg), var det nesten så jeg ikke trodde mine egne øyne. Han så virkelig SØT ut på nettsiden. Vurderte å snu et par sekunder der, men så tenkte jeg at det kunne bli litt gøy og se hvordan ting utartet seg. Kunen jo være han var et fantastisk menneske. Det var han ikke. Usjarmerende med pipestemme. Uff. Men jeg er glad jeg har gjort det, hver gang jeg tenker på den episoden, ler jeg inni meg.

Anonym poster: 24c69429635b610f86c556c9806894c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. jeg og samboeren møttes sånn, nå har vi vert sammen i 17 mnd,Forlovet og venter vårt første barn i Februar :), Så det kan funke :)

Skrevet

Første gang eg gjorde det, var det ein liknande oppleving som du hadde. Andre gang likte eg fyren, og me data fleire gonger før me fann ut at det ikkje hadde framtida for seg. Tredje gong enda eg opp med å gifte meg :)

Anonym poster: bdeaaf73ff143b4adcad8edb333db877

Skrevet

Vel... Min nettdate førte til ett snart 5 års langt lykkelig forhold!!

Så JA <3

Skrevet

Har prøvd i en "desperat" periode etter et brudd. HELT feil tidpukt, og letet etter eksen i alle jeg traff ;) Så det funket IKKE for meg! Men har mange venner som har funnet hverandre på den måten :)

Skrevet

Jeg har derimot (i ungdommen) hatt ett par nett dates som ikke var fullt så vellykket;-)

En gutt beskrev seg selv som høy,mørk og kjekk, og jeg valgte og treffe ham uten og se bildet.

Jeg var 17, tror eg. Og holdt på og dø når han ankom stedet hvor jeg sto. Han var halvt japansk og britisk, hadde verdens største hodet, tannregulering osv. Jeg hadde lyst til og grine.

Da jeg skulle treffe samboer hadde jeg sett masse bilder. Og ham VAR kjekk. Heldige meg:)

Skrevet

Vil si det var veldig vellykket. Er nå gift og venter vårt første barn

:-)

Skrevet

Ja og det var vellykket også :) Vært sammen i 8 år nå, samboere i 6 år og venter vårt første barn nå :)

Skrevet

Ja. jeg og samboeren møttes sånn, nå har vi vert sammen i 17 mnd,Forlovet og venter vårt første barn i Februar :), Så det kan funke :)

17 mnd faktisk...teller ikke måneder når man er voksne serru.

Anonym poster: ca437fd3c2fe06ec688a7d61e81f6c29

Skrevet

Var veldig vellyket her også. Møtte min forlovede på sukker.no.

Vi har 1 barn og et på vei:) er veldig glad jegnprøvde nettdating. Ville aldri møtt han hvis ikke:)

Skrevet

Møtte mannen min på nett, nå har vi vært sammen i snart 5 år m nr 2 på vei Møtte også to tidligere samboere på.nett, det varte 2-3 år hver gang.

Jobber i en bransje hvor jeg stort sett bare møter damer og syke folk og er ikkw typen som leter etter en mann på byen. Nettdating funket fint for meg!

Skrevet

Møtte mannen på nett jeg også. Det er fem år siden i disse dager. Vi har rukket å få tre barn, kjøpt et nydelig hus, og til sommeren gifter vi oss....

Anonym poster: 7b568c65b1bf22202d98bc30019bc084

Skrevet

Jeg har ikke vært på det, men kjenner tre par som har truffet hverandre på nett. To av de er nå gifte og har barn. : D

Skrevet

Hvilke nettdatingssteder kan dere som har funnet lykken anbefale?

Anonym poster: 63ad4ac49c00dfba9457284123fa90e0

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Var det en gang og vi er gift idag og har barn og hele pakka til a4 familien :P

Skrevet

Møtte samboeren min på sukker.no

Nå venter jeg mitt andre barn.

Sa klikk med en gang vi møttes :)

Skrevet

Mannen min møtte jeg på q500. Aner ikke om det er aktivt idag jeg.

Vil anbefale å være på et seriøst nettsted hvor man må.betale, da får man sortert vekk de verste useriøse typene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...