Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Har ikke fått øynene opp for han før nå, jeg. Han er så herlig, morsom og menenskelig. Flere som ser Tørnquist show? Søt er han og Anonym poster: 379884af3310bdebe27ecc1e39d74913
<3 Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Mhm, enig! Jeg er så heldig å kjenne han. Han har bestandig vært helt herlig!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Mhm, enig! Jeg er så heldig å kjenne han. Han har bestandig vært helt herlig! Har han kjæreste? Ps! Jeg er ingen stalker Anonym poster: 379884af3310bdebe27ecc1e39d74913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå