Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Jeg har hatt en vanskelig barndom og merker mer og mer at jeg skulle satt pris på oppmerksomhet og ikke bare bortskyving i barndommen, for nå har det blitt slik at jeg føler meg ikke velkommen om ingen inviterer meg, og ikke "hjemme" noen steder heller. Altså, jeg kan ikke bare ta opp mobilen og sende sms og avtale at jeg kommer innom til noen, for da føler jeg meg til bry. Om andre tilslutt sier at jeg ikke trenger å komme å hjelpe de, føler jeg meg udugelig og ikke satt pris på. Om det er sur stemning der jeg er, tror jeg at det er jeg som er grunnen..... Slitsom å ha det sånn! *Utblåsning* Anonym poster: 217a2041704799ab2a05b3f4aa79a56f
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Vet hvordan du føler det. Hadde det slik i årevis. Er selv kommet til det punktet der jeg absolutt ikke ønsker å være sosial i det hele tatt. Blir irritert over mennesker helt uten grunn. Rart egentlig, har vært ganske desperat etter venner et halvt liv, men når jeg endelig får noen, orker jeg ikke lenger folk. Er nok blitt en vane å være alene. Nå er det jeg som skyver folk unna. Men det syns jeg er et vesentlig mindre problem. Anonym poster: b55a2b05dae0263714de9feba090dd0d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Jeg og kan bli irritert over mennesker, men dette er da mor, far og slekt. Men det som er verst er jo at det er jeg som sitter med dårlig samvittighet av alt! Altså, at jeg har gjort noe galt. Derfor er jeg også mer innesluttet da jeg føler at alle sender meg blikk om å gå inn og gjemme meg.. Anonym poster: 355ab2ad432c5714ca2ae2bdfcd8bf7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå