Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/gensere/hope-719/grand-sweater-719119-1/ Tenkte å spandere på meg en god tjukk kosegenser til jul. Også har jeg gavekort fra Nelly så prisen blir ganske mye lavere enn 2049,- Anonym poster: 52a73053338e530fb9ef8720bae6d5b7
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Fin genser ja Og kjekt med gavekort, for jeg hadde aldri kjøpt en genser til den prisen
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Så fin. Hadde jeg hatt råd, kunne jeg kjøpt den. Anonym poster: 73da4873dc776ac18035faa66958ffd4
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 Jeg likte den ikke... Den så for posete ut for min del, og jeg kan ikke fordra gensere som har slik hals... Men fargen var fin Anonym poster: 7d59363ec91bbc0f5d9202eb493695e7
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Til den prisen var den kanskje litt kjedelig!! Hadde liksom forventet noe mer... Anonym poster: 18671afd8f65869bf057eaee7d1ef820
#Ariadne# Skrevet 30. november 2012 #7 Skrevet 30. november 2012 Hadde aldri kjøpt genser med så mye acryl i til den prisen . Men genseren var fin den
Gjest jule-Juliea Skrevet 30. november 2012 #8 Skrevet 30. november 2012 100% ull så ja, men den var skitten i fargen og høy hals. Da må den vaskes ofte for gensere ble så lett skittene i linningeni halsen. Så den var grei, men så ut som noe du får på Gina Tricot ville kjøpt en rivbestrikket i ull fra Gant jeg da:) samme prisen!
ScaryMama Skrevet 30. november 2012 #9 Skrevet 30. november 2012 Hadde aldri kjøpt genser med så mye acryl i til den prisen . Men genseren var fin den Enig, reagerte også på at det var nesten bare akryl! Ikke det jeg ville kalt en "god, tjukk kosegenser" i hvertfall...
Elsker livet Skrevet 30. november 2012 #10 Skrevet 30. november 2012 Jeg likte den dessverre ikke. Med den høye halsen, oversize og den fargen ble den for grov og formløs. Den ble kjedelig i forhold til pris.
soleia Skrevet 30. november 2012 #11 Skrevet 30. november 2012 Ville kjøpt kosegensar med ull eller alpakka om eg skulle bruke så mange pengar. Likar ikkje strikkagensarar i bomull og akryl
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #12 Skrevet 30. november 2012 Fin dame. Stygg genser. Anonym poster: e5c046ef6c3e2fb990e53c86a9c63d7b
Contura Skrevet 30. november 2012 #13 Skrevet 30. november 2012 Du bør være litt høy for å kle den genseren tror jeg......men dyr, ja!
Lille♥mitt Skrevet 30. november 2012 #14 Skrevet 30. november 2012 Får helt spade av sånn høy hals, blir fort trangt og varmt og jeg får personlig litt klaustrofobifølelse hvis jeg har på meg det. Og hvis du ikke er veldig høy og tynn så kan fort dette mønsteret og fargen gjøre at du ser litt større ut enn du egentlig er. Så jeg ville ikke kjøpt den men den kan være fin på andre.
Papegøyeblomst Skrevet 30. november 2012 #15 Skrevet 30. november 2012 Fin genser, men som andre her syns jeg prisen var veldig stiv for så mye syntetisk materiale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå