Gå til innhold

Likte du denne genseren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fin genser ja :) Og kjekt med gavekort, for jeg hadde aldri kjøpt en genser til den prisen :)

Skrevet

Så fin. Hadde jeg hatt råd, kunne jeg kjøpt den.

 

Anonym poster: 73da4873dc776ac18035faa66958ffd4

Skrevet

Fin!

Skrevet

Jeg likte den ikke... Den så for posete ut for min del, og jeg kan ikke fordra gensere som har slik hals... Men fargen var fin :)

 

Anonym poster: 7d59363ec91bbc0f5d9202eb493695e7

Skrevet

Til den prisen var den kanskje litt kjedelig!! Hadde liksom forventet noe mer...

 

Anonym poster: 18671afd8f65869bf057eaee7d1ef820

Skrevet

Hadde aldri kjøpt genser med så mye acryl i til den prisen . Men genseren var fin den

Gjest jule-Juliea
Skrevet

100% ull så ja, men den var skitten i fargen og høy hals. Da må den vaskes ofte for gensere ble så lett skittene i linningeni halsen.

 

Så den var grei, men så ut som noe du får på Gina Tricot ville kjøpt en rivbestrikket i ull fra Gant jeg da:) samme prisen!

Skrevet

Hadde aldri kjøpt genser med så mye acryl i til den prisen . Men genseren var fin den

 

Enig, reagerte også på at det var nesten bare akryl! Ikke det jeg ville kalt en "god, tjukk kosegenser" i hvertfall...

Skrevet

Jeg likte den dessverre ikke. Med den høye halsen, oversize og den fargen ble den for grov og formløs. Den ble kjedelig i forhold til pris.

Skrevet

Ville kjøpt kosegensar med ull eller alpakka om eg skulle bruke så mange pengar. Likar ikkje strikkagensarar i bomull og akryl

Skrevet

Fin dame. Stygg genser.

 

Anonym poster: e5c046ef6c3e2fb990e53c86a9c63d7b

Skrevet

Du bør være litt høy for å kle den genseren tror jeg......men dyr, ja!

Skrevet

Får helt spade av sånn høy hals, blir fort trangt og varmt og jeg får personlig litt klaustrofobifølelse hvis jeg har på meg det. Og hvis du ikke er veldig høy og tynn så kan fort dette mønsteret og fargen gjøre at du ser litt større ut enn du egentlig er. Så jeg ville ikke kjøpt den men den kan være fin på andre.

Skrevet

Fin genser, men som andre her syns jeg prisen var veldig stiv for så mye syntetisk materiale...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...