Gå til innhold

KJEDELIG!!!!

Gjest Sekretøsa

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg holder på å rable. Er på jobb, har ingenting å gjøre, og vikarierer for ei annen akkurat idag. Nå har jeg lest samtlige innlegg på dib fra hele november tror jeg, vg, dagbladet, aftenposten......WRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLL!!! Det er sikkert bedre å se maling tørke!

Sånn, dagens utblåsning :) Men god helg da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er hjemme sykmeldt for 8. Mnd på rad..... Jr har skolefri og jeg skal til legen. Det er dagens høydepunkt.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1354272954' post='144785284]

Jeg er hjemme sykmeldt for 8. Mnd på rad..... Jr har skolefri og jeg skal til legen. Det er dagens høydepunkt.

Ouch! Men du har baby i magen da :) Såååå koselig :) :)

Skrevet

Så heldig du er som har helse til å jobbe en hel dag! Er det virkelig ingen ting å rydde, systematisere, vaske, som skal makuleres eller noe som helst?

Har aldri vært borti en arbeidsplass hvor det ikke er noe som ikke er gjort!

Anonym poster: 003787cf03b9884c6da756079dbe399d

Skrevet

Jeg kjeder meg også, men det er strengt tatt fordi jeg vet jeg egentlig burde lese til eksamen...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Så heldig du er som har helse til å jobbe en hel dag! Er det virkelig ingen ting å rydde, systematisere, vaske, som skal makuleres eller noe som helst?

Har aldri vært borti en arbeidsplass hvor det ikke er noe som ikke er gjort!

Anonym poster: 003787cf03b9884c6da756079dbe399d

Jobber hele dager hver dag, jeg :) Men nei. Akkurat idag er det ikke det da jeg sitter på sentralbordet og kan ikke forlate plassen.

Jeg har svart på telefoner og skrevet brev, men det begrenser seg hvor mange som ringer i løpet av dagen.

Ikke vær så bitter da. Jeg må få lov å kjede meg selvom ikke alle kan jobbe 100%

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kjeder meg også, men det er strengt tatt fordi jeg vet jeg egentlig burde lese til eksamen...

Kjekt med alt som kan utsettes ;) Lykke til med eksamen når den tid kommer!

Skrevet

Blæh, akkurat i dag skulle jeg gjerne kjedet meg på jobb. 2 sykedager i forrige uke og måtte sannelig gå hjem fra jobb i går og bli hjemme i dag også. Av helt annen grunn enn forrige uke :( kjipern, det gjør vondt å levere egenmelding!

Anonym poster: 2e072e17bf36e43284f7af9c1cb065f5

Skrevet

Om noen få minutter starter langrennssendingen, sprint. Gå inn på NRK så har du underholdning mens du venter på at telefonen skal ringe.

Anonym poster: 9ff019227c7f9c2511e0ee33bf62693e

Skrevet

Har samme problem her, skulle tro alle hadde tatt seg juleferie på den andre siden av tlf :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Om noen få minutter starter langrennssendingen, sprint. Gå inn på NRK så har du underholdning mens du venter på at telefonen skal ringe.

Anonym poster: 9ff019227c7f9c2511e0ee33bf62693e

Skulle jeg gjort! Men 1; Jeg liker ikke ski. 2: Jeg får ikke sett tv på nett ;) Strenge murer på systemet :)

Nå er jeg tilbake til min egen plass og har masse å gjøre, så heldgivis gikk det over :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har samme problem her, skulle tro alle hadde tatt seg juleferie på den andre siden av tlf :P

Fredag er alltid enten eller her. Ingen ringer, eller alle. Typisk :)

Skrevet

Samme her, he he :)

Og vi klager jo ikke på at vi kan jobbe, vi klager jo heller på at vi vil jobbe mer (myntet på annie her oppe som mener vi ikke kan klage på lite å gjøre på jobb) ;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Samme her, he he :)

Og vi klager jo ikke på at vi kan jobbe, vi klager jo heller på at vi vil jobbe mer (myntet på annie her oppe som mener vi ikke kan klage på lite å gjøre på jobb) ;)

Nettopp! :) :)

Skrevet

Jeg kjeder meg egentlig og, er hjemme i dag og egentlig har jeg nok og finne på siden det er snart advent og div ting skal være klart, men jeg kjeder meg slik at jeg ikke orker og løfte ræva av stolen!! BLÆH :)

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1354272954' post='144785284]

Ouch! Men du har baby i magen da :) Såååå koselig :) :)

Det har jeg og det er kos :D Hadde vært på jobb hadde jeg ikke vært gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...