Mamma_til_2 Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 - og tilhørende bilde Nå er det snart jul jenter, er dere ferdig med og vaske tak, og vegger?
Mistletoe and wine Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Gratulerer med nytt nick Her skal det vaskes og pyntes i helga, startskuddet går alltid 1 søndag i advent
Gjest cunning stunts Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Jaha, og hvem henger så de bjellene på?
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Jaha, og hvem henger så de bjellene på? Julekuker?
Mamma_til_2 Skrevet 30. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2012 Jaha, og hvem henger så de bjellene på? Bjellene henger på mannen men jeg lager fin "klang" i de mvh mamma_til_2
Gjest cunning stunts Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 [quote name=Bjelleklang ' timestamp='1354279350' post='144785654] Jaha, og hvem henger så de bjellene på? Bjellene henger på mannen men jeg lager fin "klang" i de mvh mamma_til_2 Ah, mitt lille identitetsproblem løst plutselig forstod jeg de andre som klagde på at de ikke visste hvem de snakka med lenger. Kling, klang over skog og hei!
Iiiiik Skrevet 30. november 2012 #7 Skrevet 30. november 2012 Jeg har også laget nick, men det bildegreiene, det klarer jeg f... ikke!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. november 2012 #8 Skrevet 30. november 2012 Er flere her jeg sliter med å kjenne igjen, så det var bra du iallefall oppklarte saken. Gjorde det ikke så avansert jeg da.
Gjest cunning stunts Skrevet 30. november 2012 #9 Skrevet 30. november 2012 Jeg har også laget nick, men det bildegreiene, det klarer jeg f... ikke! Flink! Og bildegreiene går, selv jeg fikk det til.
Mama Christmas Skrevet 30. november 2012 #11 Skrevet 30. november 2012 Det kommer da så mye rar info opp under nicket nå?
Mama Christmas Skrevet 30. november 2012 #12 Skrevet 30. november 2012 Og så klarte jeg å slette innlegget mitt. Ikke at det var så fryktelig spennende, men likevel. Blond på kveldstid.
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 30. november 2012 #13 Skrevet 30. november 2012 Og så klarte jeg å slette innlegget mitt. Ikke at det var så fryktelig spennende, men likevel. Blond på kveldstid. Kanskje på tide å finne sengen Hurra for nytt nick og tilhørende bilde!
Mama Christmas Skrevet 30. november 2012 #14 Skrevet 30. november 2012 Og så klarte jeg å slette innlegget mitt. Ikke at det var så fryktelig spennende, men likevel. Blond på kveldstid. Kanskje på tide å finne sengen Hurra for nytt nick og tilhørende bilde! Ditto! Sengen er innen øye- og rekkevidde. Klar til avsprang - nuh!
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 30. november 2012 #15 Skrevet 30. november 2012 Og så klarte jeg å slette innlegget mitt. Ikke at det var så fryktelig spennende, men likevel. Blond på kveldstid. Kanskje på tide å finne sengen Hurra for nytt nick og tilhørende bilde! Ditto! Sengen er innen øye- og rekkevidde. Klar til avsprang - nuh! Hørtes ut som en god ide
Gjest cunning stunts Skrevet 30. november 2012 #16 Skrevet 30. november 2012 Jo flere bjeller, jo mer gøy! Julebilde ønskes.
Santa's Bell Jingler Skrevet 30. november 2012 #17 Skrevet 30. november 2012 Det kommer da så mye rar info opp under nicket nå? Ja, litt irriterende, men det er bare du som ser det, ikke andre. Har sjekket med min andre konto, for jeg synes det var noe unødvendig dritt om alle andre måtte plages med den unøvendige informasjonen. Er ille nok at man ser det selv...
Mama Christmas Skrevet 1. desember 2012 #18 Skrevet 1. desember 2012 Det kommer da så mye rar info opp under nicket nå? Ja, litt irriterende, men det er bare du som ser det, ikke andre. Har sjekket med min andre konto, for jeg synes det var noe unødvendig dritt om alle andre måtte plages med den unøvendige informasjonen. Er ille nok at man ser det selv... Godt å vite Da er det bare å lære seg og overse skiten.
Iiiiik Skrevet 2. desember 2012 #19 Skrevet 2. desember 2012 Jeg har også laget nick, men det bildegreiene, det klarer jeg f... ikke! Nå klarte jeg bildet også og er veldig fornøyd med meg selv
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2012 #20 Skrevet 2. desember 2012 Jeg har også laget nick, men det bildegreiene, det klarer jeg f... ikke! Nå klarte jeg bildet også og er veldig fornøyd med meg selv Å, for et nydelig bilde. Julenek med dompap og snø er bare det juleste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå