Gå til innhold

fikk til og lage nytt nick


Anbefalte innlegg

Skrevet

- og tilhørende bilde :)

 

Nå er det snart jul jenter, er dere ferdig med og vaske tak, og vegger? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med nytt nick :)

 

Her skal det vaskes og pyntes i helga, startskuddet går alltid 1 søndag i advent :D

Gjest cunning stunts
Skrevet

Jaha, og hvem henger så de bjellene på?

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Jaha, og hvem henger så de bjellene på?

 

Julekuker?

Skrevet
Jaha, og hvem henger så de bjellene på?

 

Bjellene henger på mannen men jeg lager fin "klang" i de :)

 

mvh mamma_til_2

Gjest cunning stunts
Skrevet

[quote name=Bjelleklang :)' timestamp='1354279350' post='144785654]

Jaha, og hvem henger så de bjellene på?

 

Bjellene henger på mannen men jeg lager fin "klang" i de :)

 

mvh mamma_til_2

Ah, mitt lille identitetsproblem løst :) plutselig forstod jeg de andre som klagde på at de ikke visste hvem de snakka med lenger. Kling, klang over skog og hei!

Skrevet

Jeg har også laget nick, men det bildegreiene, det klarer jeg f... ikke!

Skrevet

Er flere her jeg sliter med å kjenne igjen, så det var bra du iallefall oppklarte saken. ;)

Gjorde det ikke så avansert jeg da. :P

Gjest cunning stunts
Skrevet

Jeg har også laget nick, men det bildegreiene, det klarer jeg f... ikke!

Flink! Og bildegreiene går, selv jeg fikk det til.
Skrevet

Det kommer da så mye rar info opp under nicket nå?

Skrevet

Og så klarte jeg å slette innlegget mitt. Ikke at det var så fryktelig spennende, men likevel. Blond på kveldstid.

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet
Og så klarte jeg å slette innlegget mitt. Ikke at det var så fryktelig spennende, men likevel. Blond på kveldstid.

 

Kanskje på tide å finne sengen ;)

 

Hurra for nytt nick og tilhørende bilde!

Skrevet
Og så klarte jeg å slette innlegget mitt. Ikke at det var så fryktelig spennende, men likevel. Blond på kveldstid.

 

Kanskje på tide å finne sengen ;)

 

Hurra for nytt nick og tilhørende bilde!

 

Ditto! :D

 

Sengen er innen øye- og rekkevidde. Klar til avsprang - nuh!

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet
Og så klarte jeg å slette innlegget mitt. Ikke at det var så fryktelig spennende, men likevel. Blond på kveldstid.
Kanskje på tide å finne sengen ;) Hurra for nytt nick og tilhørende bilde!
Ditto! :D Sengen er innen øye- og rekkevidde. Klar til avsprang - nuh!

 

Hørtes ut som en god ide :)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Jo flere bjeller, jo mer gøy!

Julebilde ønskes.
Skrevet

Det kommer da så mye rar info opp under nicket nå?

 

Ja, litt irriterende, men det er bare du som ser det, ikke andre. Har sjekket med min andre konto, for jeg synes det var noe unødvendig dritt om alle andre måtte plages med den unøvendige informasjonen. Er ille nok at man ser det selv...

Skrevet

Det kommer da så mye rar info opp under nicket nå?

 

Ja, litt irriterende, men det er bare du som ser det, ikke andre. Har sjekket med min andre konto, for jeg synes det var noe unødvendig dritt om alle andre måtte plages med den unøvendige informasjonen. Er ille nok at man ser det selv...

 

Godt å vite :) Da er det bare å lære seg og overse skiten.

Skrevet
Jeg har også laget nick, men det bildegreiene, det klarer jeg f... ikke!

 

Nå klarte jeg bildet også og er veldig fornøyd med meg selv :D

Gjest cunning stunts
Skrevet
Jeg har også laget nick, men det bildegreiene, det klarer jeg f... ikke!

 

Nå klarte jeg bildet også og er veldig fornøyd med meg selv :D

Å, for et nydelig bilde. Julenek med dompap og snø er bare det juleste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...