Gå til innhold

Noen her som har sterke eggløsningssmerter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg har fått det nå etter siste fødsel. Har ikke hatt det tidligere, men nå kommer det sterke smerter omtrent når jeg tror jeg har eggløsning. Sist måtte jeg ta 2 paracet og 1 reseptbelagt Ibux for å klare å sovne, det var jo helt sinnsykt. Kan dette være eggløsningssmerter? Er det noe håp om at det går over?

 

Anonym poster: a753723ebea7898c2730ea3ac15aeba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid merket eggløsningen godt. Men etter første fødsel ble det langt verre. Hadde ubehag og vondt i hele underlivet en ukes tid og måtte ta smertestillende flere av dagene for å fungere.

Har født igjen, men da begynte jeg på minipille, så vet ikke om det er like ille.

 

Menssmertene jeg alltid har vært plaget med er borte da, så slipper de i det minste.

 

Anonym poster: b5af7bb2c7c2c39cd821fa051fb577ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke ha en syste på eggstokken da? Jeg ble operert for dette, etter at jeg hadde hatt vanvittige smerter, spesielt rundt eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg feiler ingenting og har veldig kraftige elsmerter. Jeg hadde det før også, men det ble mer etter fødsel. Skal visstnok være normalt, om enn ikke så vanlig. Jeg har der i mot ikke den minste plage under mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det, men har pcos med store eggstokker og masse egg. Bruker løse bukser og smertestillende under EL. Men vil jeg bli gravid må jeg passe på å ikke bruke ibux eller naproxen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, merket det aldri før etter fødsel. Bare den ene siden heldigvis, så jeg slipper unna hver annen mnd.

 

Anonym poster: a549e7123bb5b7eb7b0d0f89bd733106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...