Gå til innhold

Dere som jobber turnus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere "flinke" til å ha barna hjemme når dere har fri midt i uken? f.eks har man jo fri før arbeidshelg, føler dere ikke at dere ikke får sett barna noe i helgen, og derfor har de hjemme en dag?

Jeg sliter med konstant dårlig samvittighet ovenfor min lille sønn. Han vil jo ofte være hjemme, men må leveres i barnehagen, og det er jo kun for at jeg skal "egoistiske" ting, trene, vaske, møte venninner etc.

Hvordan er det med dere? Har de mye fri?

Anonym poster: a43875cba71e32333addf4a7b8f201d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid jenta mi i bhg, men det er fordi hun trives så godt der og jeg vet at det blir surking hvis hun skal være hjemme.... Er godt for henne å være sammen med andre barn.

Skrevet

Nå jobber jeg dagtid, men jeg har alltid minste hjemme når jeg har fridager.

Anonym poster: b0f22dd895144c7c30c57bac2af80792

Skrevet

Jeg må ha dem i barnehagen hver gang de ikke er syke pga at de sliter med språk og får ekstra oppfølging for det. Det er ikke helt til faste tider, så jeg har dem i barnehagen selv om jeg gjerne skulle hatt dem hjemme.

Anonym poster: 8fba8fdf07954db1620605a9962c05c4

Skrevet

Mannen min jobber sent annenhver uke, har datteren vår hjemme 2-3 dager de ukene. Hun er 2 år.

Anonym poster: 15d4d24e00647bed18c6ec577da34bf0

Skrevet

Min er også 2 år, og jeg tenker at det er superdeilig for de å få være hjemme noen dager. Hvis ikke blir det jo aldri mamma tid.

Åh, denne samvittigheten hele tiden er grusom!!

HI

Anonym poster: a43875cba71e32333addf4a7b8f201d0

Skrevet

Ja!

Har de ofte hjemme.

Har et lite barnevennlig hus for å få gjort husarbeid når begge er hjemme, så det er noe kaotisk her til tider.

Kaféturer med venninner ol skjer svært sjelden. Og da oftest når begge er hjemme og ungene har lagt seg.

Anonym poster: f65cea94980a1cda516ca9415c27b85a

Skrevet

Somoftes er de i barnehagen, men de har korte dager når jeg har fridager. Leverer seint og henter tidlig, og har ofte med venner hjem. For da kan jeg få gjort de kjedelige tingene i huset, og ha overskudd til at ungene har med venner hjem. Henter jeg tidlig har de masse tid sammen før foreldrene henter til vanlig tid som de hadde hentet fra barnehagen. Vldig kjekt, for da har vi også endel tid sammen før det er kvelden.

Men vi har også dager vi koser oss bare hjemme, men syns det er greit de er i barnehagen når jeg har endel ting å gjøre hjemme. Da får vi mer tid sammen etterpå, ikke like gøy når jeg må gjøre mye. Også tar det mye lenger tid når ungene er hjemme.

Anonym poster: 732865c49071866d8c8474063e6c17d5

Skrevet

Har dere ekstremt mye husarbeid eller?

Anonym poster: 15d4d24e00647bed18c6ec577da34bf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...