Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 - din familie? (altså i din husstand) - din partner som partner? som forelder? og sterke sider ved deg selv som partner og forelder? Anonym poster: b0cb525607fa3c3bff7029ea1131fce1
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 - din familie? (altså i din husstand) - at vi har humor og er glade i hverandre - din partner som partner? - han er støttende, snill og omsorgfull - men av og til er han en fullstendig idiot (som jeg og kan være, innimellom). Han er min beste venn og min elsker, min kjæreste og min diskusjonspartner. som forelder? - snill og tålmodig. og sterke sider ved deg selv som partner og forelder? tålmodig, ser etter det positive i de fleste situasjoner. Har vært gjennom noen ganske ekstreme situasjoner - og kommet styrket ut på andre siden - så jeg vet at jeg tåler en trøkk. Anonym poster: 84c496a791bdc1b5c64a131cb109d39e
Nissefisen Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 1. Familie: Flinke til å ta vare på hverandre. Finner på/gjør mye koselig sammen. God på ros og positiv oppmerksomhet. 2. Min partner og som forelder: Han er flink til å ta vare på meg. Gjør at for meg. Ser meg og bryr seg. Som far tar han ansvar, leker med barna, roser de og er flink med oppdragelsen. 3. Meg selv: Som partner er jeg flink til å rose, gi kompliment, være en god kjæreste, tar hensyn til hans behov. Som mor er jeg tålmodig, ser behov, legger tilrette og god på å inkludere. Gleder meg over deres fremskritt og egenskaper. Så klissete:p
Ikkesåallerværst Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 - din familie? (altså i din husstand) - din partner som partner? som forelder? og sterke sider ved deg selv som partner og forelder? Anonym poster: b0cb525607fa3c3bff7029ea1131fce1 Vi er flinke til å vise og si at vi er glade i hverandre, og klarer å be om unnskyldning hvis vi har gjort/sagt noe dumt. Mannen min er god til å ta grep hvis jeg ramler sammen, uansett hvordan han selv har det. Han er tolerant ovenfor min familie (som ikke er av de mest normale..). Han er fantastisk morsom! Som pappa er han flink til å leke, endre seg dersom han ser det trengs og setter alltid ungene først. Mine gode egenskaper er jeg ikke så god til å se i dag.. Som kjæreste er jeg omsorgsfull, tilgir lett og ber gjerne om unnskyldning. Som mamma: har humor og blir lett engasjert i de små tingene barna driver med. Ellers føler jeg meg akkurat i dag ikke som noe særlig bra mamma..
kaklemor Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 - din familie? (altså i din husstand) - din partner som partner? som forelder? og sterke sider ved deg selv som partner og forelder? Anonym poster: b0cb525607fa3c3bff7029ea1131fce1 1; At vi respekterer hverandre, hjelper hverandre og har det gøy sammen. Kommuniserer bra! 2; Min mann støtter meg fullt og er min klippe! Han er veldig opptatt av at jeg skal ha det bra! Altså omsorgsfull. Som forelder er han en far som er morsom og jeg ser på min sønn at han er utrolig glad i sin pappa 3; Som partner er jeg tålmodig, støttende og hengiven. Som forelder føler jeg at min sterke side er at jeg gjør alt for at dem skal ha det bra! Omsorgsfull og rettferdig
Elsker livet Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Nå blir det jo bare det positive så jeg føler ikke det beskriver oss helt korrekt. Blir litt skrytete og kjedelig på en måte. - din familie? (altså i din husstand) Det må være humoren vi har. Vi har det stort sett veldig morsomt hele familien. Så har vi gode rutiner og regler som alle syns er greie å følge og som gjør at det meste går på skinner. - din partner som partner? som forelder? Han er lite egoistisk, setter meg og barna før seg selv, er raus, snill på en fornuftig måte, hengiven, kjærlig og dominerende. Som pappa er han veldig leken og klarer å balansere dette med å leke og lære på en fin måte. Barna blir som oftest mer motiverte når han lærer de noe. og sterke sider ved deg selv som partner og forelder? - føyelig, snill, morsom, ydmyk. Som mamma er jeg raus, tilgjengelig, omsorgsfull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå