Gjest cunning stunts Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Og hvorfor? Christmas Frenzy?
Mistletoe and wine Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Ha ha, good one Men, har hun gjemt seg bak et julenick?
Frenzia Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Begynte å savne dere da jeg ikke fant "like"-knappen på fellesmail fra en kollega, og oppdager her inne 52 nye starta tråder på Krangla siden sist, og alle med et gjennomsnitt på 28 svar. Dette blir litt å scrolle seg gjennom. Og så, jøss, midt opp i alt så finner jeg en tråd som spør personlig etter meg. Blir jo helt varm om mitt frenetiske julehjerte. Men, ingen julenick på meg, jeg har litt andre prosjekter på gang om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå