Gjest Ziva Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Akkurat ferdig med spyrunden, så frem til en dag i sengen for å restituere kropp og sjel. Da brumlet det fra magen og dritua er i gang. Oh gledelig jul og god helg ønskes fra meg på dassringen.
Gjest cunning stunts Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Det er urettferdigheten satt i system. Bare Idoldommere, snurpfitter og militante veggiser burde få slikt. Masse symp og medfølelse, jeg veit så altfor godt hvordan du har det.
Gjest Mentha Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Stakkars Masse medfølelse, det er ingen grense for jævelskapen når den først starter. Håper du snart kjenner at formkurven stiger.
Mistletoe and wine Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 Sympati sendes med ønsker om god og rask bedring
Gjest Ziva Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Takk takk På toppen av det hele ringer gubben og forteller at han ikke rekker å hente på sfo. Så nå må jeg si noe som blir sagt alt for lite på dib. Jeg elsker svigermor Hun redder dagen (og magen) hun henter på sfo og tar med gullet hjem.
Mistletoe and wine Skrevet 30. november 2012 #7 Skrevet 30. november 2012 Slike svigermødre liker vi Her ei selv også, herlig!
Gjest Mentha Skrevet 30. november 2012 #8 Skrevet 30. november 2012 Svigermor er fantastisk Hva skulle vi gjort uten henne?
mamman til to gutter Skrevet 30. november 2012 #9 Skrevet 30. november 2012 Takk takk På toppen av det hele ringer gubben og forteller at han ikke rekker å hente på sfo. Så nå må jeg si noe som blir sagt alt for lite på dib. Jeg elsker svigermor Hun redder dagen (og magen) hun henter på sfo og tar med gullet hjem. Her ble vi også reddet av svigermor i går Tanken på å skulle dra og handle, så i barnehagen, for så å lage middag og servere var litt for tung for både meg og mannen i går. Her har vi nemlig vært takknemlige for at vi har to doer de siste par dagene... Heldigvis ser dagen i dag lysere ut! Og i dag har jeg til og med gjort litt forefallende husarbeide (som å ta ut og inn av oppvaskmaskinen...).
mandel i grøten Skrevet 30. november 2012 #10 Skrevet 30. november 2012 Hva er det med dere?? hele gjengen spyr? Ikke smitt meg!!
Gjest cunning stunts Skrevet 30. november 2012 #11 Skrevet 30. november 2012 Du har jo spydd flere ganger i året alle andre år da jeg har sittet på min høye friske hest og proklamert at vi aldri får sånne fryktelige runder, så dette er nok universets hevn - evt universets måte å fortelle deg at i år har du vært et godt menneske, lille mandel.
Iiiiik Skrevet 30. november 2012 #12 Skrevet 30. november 2012 Hurra for mammaer og pappaer som stiller opp!
Gjest Ziva Skrevet 30. november 2012 #13 Skrevet 30. november 2012 Å fy f###, detta er noe av det jævligste jeg har vært med på. Har sittet så mye krokbøyd på dassen i dag, at prolapsen bestemte seg for å gjøre hele situasjonen perfekt. Så nå rekker jeg nesten ikke frem til do i tide fordi bena lystrer ikke pga hjernen har mer enn nok å gjøre pga smertene i prolapsen. Tar med meg dyna og puta og krabber inn på badet. Så får jeg tilbringe natta på badegulvet. Enda godt man har lodne badematter å ligge på. Sutre sutre.
Gjest cunning stunts Skrevet 1. desember 2012 #14 Skrevet 1. desember 2012 Stakkars, stakkars deg, det hørtes bare så trist og fælt ut at det halve kunne være nok! Det må da snart være over... Håper du får i deg væske, og en kavring eller noe, man blir jo strømpeslapp etterpå uansett. Håper natta gir deg noe hvile!
Gjest Ziva Skrevet 1. desember 2012 #15 Skrevet 1. desember 2012 Overlevde natta, men det var med et nødskrik føles det ut som. Smertene kommer nå bare innimellom hvis jeg er så dum å rører på magen. Utbruddene med vulkanstyrke har opphørt. Men tør ikke å tenke på mat og drikke. Liten så på meg og sa: mamma jeg vil ha nissegrøt til frokost, og du ser litt sliten ut. Jeg kan vente til pappa kommer jeg. Søte snille goingen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå