Gå til innhold

Har dere stikkpiller på hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi satt 3 venninne i går og pratet. I løpet av sammtalen kom det frem at hos de to andre var det en selvfølge å ha stikkpiller på hus både til liten og stor som kunne brukes når de trengte smertestillende ved kvalmne. Egentlig virker det logisk, men det har jeg ikke tenkt på selv. Vi har alltid stikkpiller på huset til barna, men ikke til oss voksne. Tror jeg skal kjøpe en pakke neste gang jeg er på apoteket. Har dere stikkpiller på hus?

Anonym poster: 8216e33ebd4a5d0bb05b80ff8099d70f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikkpiller til voksne?? Nope.. men tabletter har vi.

Skrevet

Jeg har stikkpiller I hus til barna. Men vi voksne bruker ikke stikkpiller. Har alltid paracet og ibux tabletter I hus da.

Anonym poster: 464d0db1607e6f37be04999ed25a0f85

Skrevet

På hus ????

Anonym poster: 843f4b12150d68b85f67e166ee7aa286

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Har det i hus til lille, jeg er aldri så kvalm at jeg ikke klarer å svelge en pille. Men lurt å ha i hus siden de virker jo mye kjappere :)

Skrevet

Bare til barna. Har aldri hatt behov for stikkpiller som voksen.

Skrevet

Er ikke snakk om å ikke klare å svelge en vanlig tablett, men stikkpiller fungerer så mye kjappere og bedre. Så her her vi stikkpiller både til liten og stor.

Skrevet

Ikke til voksne, men til barna. Storesøster har på 500mg siden hun er så stor og vi voksne kan ta 2 stk ved et ev. behov.

Skrevet

Nei, men jeg har flytende smertestillende til unga I hus.... på hus, hva er det for noe??

Anonym poster: 516358147b851d0cfd8286132871f23f

Skrevet

Har nettopp vært på apoteket og da kjøpte jeg. Hun jeg betalte til sa i forbifarten at de er blitt populere de der i det hun scannet stikkpillene, så sikkert ikke så uvanlig.

Skrevet

Har stikkpiller til barn iiiiiii hus!!!!! Haha, på hus?!?!?

Anonym poster: 4b4627b366dab50b39722e6e8fd0b7e8

Skrevet

"å ha på hus" er dialekt mange steder på vestlandet.

Skrevet

Er vel lurt med tanke på at hva er vitsen med å ta tablett om en spyr. Jr har egne, men må vel kjøpe en ny pakke siden jeg ikke vet hvor gammel den er.

Skrevet

Jeg var akkurat innlagt på sykehuset og fikk beskjed der at svelgetabletter virker raskere enn stikkpiller. Jeg har alltid trodd motsatt, og da svarte de at det hadde de også alltid trodd. Men har stikkpiller for de små ja, litt styr å knuse en tablett og få det i de når de er syke.

Gjest Julia1984
Skrevet

Har alltid stikkpiller til barna i hus, alltid!!!!

Men vi voksne tar paracet i tablettform....og det har jeg også alltid i hus, ja!

Skrevet
Jeg var akkurat innlagt på sykehuset og fikk beskjed der at svelgetabletter virker raskere enn stikkpiller. Jeg har alltid trodd motsatt, og da svarte de at det hadde de også alltid trodd. Men har stikkpiller for de små ja, litt styr å knuse en tablett og få det i de når de er syke.

Det stemmer sikkert det, men når en er kvalm er det greit med stikkpiller. Kan det være at stikkpiller virker forter en tabletter om du nettopp har spist og tar en tablett.

Jeg merker ikke forskjell på tabletter og stikkpiller, men det er kanskje individuelt også. På meg går det ca 30 min uansett, litt lengre med tabletter om jeg nettopp har spist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...