Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #1 Skrevet 29. november 2012 Barna har to navn og vi liker Liam godt. Men hva annet enn Liam Andrè? Anonym poster: c43669f1efb1d6980dd312ef5fb55083
beibilykke Skrevet 29. november 2012 #2 Skrevet 29. november 2012 Liam Emil (med trykk på i) Liam Olai (med trykk på i)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2012 #4 Skrevet 29. november 2012 Liam Andre og Liam Alexander var de første jeg tenkte også... Anonym poster: 4718d8041a4030e2957ef313cc247d02
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. november 2012 #5 Skrevet 29. november 2012 Liam August ,Liam Kristoffer, Liam Benjamin, Liam Sebastian, Liam Johan,Liam Andreas.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #8 Skrevet 30. november 2012 Liam Thorvald Liam Kjell Liam Gunnar Anonym poster: fc17a3f034bd6848734cd8ede28082e8
Anonym bruker Skrevet 30. november 2012 #11 Skrevet 30. november 2012 Barna har to navn og vi liker Liam godt. Men hva annet enn Liam Andrè? Anonym poster: c43669f1efb1d6980dd312ef5fb55083 Ikke for å være pirkete, men om du ønsker å bruke André som mellomnavn, pass på at du skriver e'en med aksenten riktig vei (slik som jeg har skrevet). Om man skriver Andrè (med aksenten bakover), uttales navnet Andræ, og det høres litt rart ut. Anonym poster: daf348ad4add7438e0675404aad1a453
Gjest Antarctica Skrevet 30. november 2012 #12 Skrevet 30. november 2012 Liam Wilfred Liam August Liam Francis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå